Dit en het heet niet het show je uitgaven topic.
Muah het is wel tegenstrijdig om pro openheid over geld te zijn en het dan wel âshow je uitgavenâ te noemen.
Dan komt t met de uitgaven toch ook al raar over? Tenzij je niet alles vermeld.
Dit is serieus de ergste versie van deze dooddoener die ik tot nu toe gelezen heb.
Zolang je je geld niet verdient met sekswerk?
Post gewoon of zeg dan niks Dit komt nog raarder over
Volgens mij is dat een grapje en ligt de nadruk op âzogenaamdâ: eerder in dit topic was er namelijk iemand die zei iets van 10k netto per maand te verdienen met 12 uur werk per week, zoiets. Maar wou niet zeggen hoe!!! Met veel bombarie. Dus toen werd er gespeculeerd en vlak erna was het account ook weg? Ofzo
Goeie!
Ik vind het heel interessant om te zien wat de uitgaven gemiddeld zijn en of wij âraarâ zijn en of we misschien nog kunnen bezuinigen.
Ojaaa dat was iemand heel cryptisch met âoverige inkomstenâ Ă duizenden euroâs netto per maand en toen wilden mensen (natuurlijk) weten van wowie hoe dan en ze kickte er wel een beetje op om niet te willen zeggen wat het was maar wel ânee dat is het niet en dat ook niet en maar ik ga niet zeggen wat wel wink winkâ hahah
(Nee niets mis met sekswerk echt prima als dat het was en je hoeft dat ook niet te vertellen maar het was wel een beetje provocatief verteld haha)
Eens, dit lijkt mij ook leuk om te weten. Of bijvoorbeeld de sector of een algemene functieomschrijving, of aantal jaar ervaring. Ik vond mijn salaris altijd prima (en volgens van die online lijstjes voor mijn functie marktconform) maar door sommigen hier vraag ik me toch af of ik een nieuwe carrière moet overwegen
Maar vertel ff joh waarom zijn je inkomsten zo raar?
Maar dan is dat toch prima?
Ik snap niet dat je afgaande van wat anderen op een forum verdienen gelijk je eigen carrière en salaris in twijfel trekt. Er zal altijd wel iemand zijn die meer salaris krijgt dan jij
Is toch ook niet serieus bedoeld, dat lijkt me logisch haha. Want natuurlijk snap ik dat het salaris van een onbekend persoon op een forum niks zegt over mijn salaris. Maar lijkt me dus wel leuk om er wat meer info bij te hebben want ik vind dat mensen altijd heel geheimzinnig zijn over hun salaris, dus ik zou zelfs van mijn vrienden en collegaâs geen idee hebben wat ze verdienen
Nou kom op dan.
Mijn man betaald hypotheek, energie, gemeente belastingen, verdient een stuk meer dan mij
Man betaald hypotheek en alles voor huis ik boodschappen. Het is voor 2 en een hondđ wat kan ik zeggen ik hou van eten haha
Het lijkt me ook interessant als iedereen hier ook nog zân totale spaargeld zou vermelden haha maar geld is zoân taboe hèđ
Ik voel me nu ook skeer met mân minimale inkomentje ik kan wel dromen van 3000⏠netto p maand maaar whatever heb een goed leven
Ik werk niet, maar mijn man verdiend tussen de âŹ7000,- en âŹ10.000 netto per maand.
(Hij is teamleider en werkt in de ICT)
Joo, rustig⌠ik heb gewoon drie kinderen en weekend hoor. Zit niet dag en nacht op dit forum