Ik ben verhuisd, gaan samenwonen en heb een andere baan dus een nieuw overzicht:
Inkomen afgelopen maand was €1555,- (28u werken in de hulpverlening/maatschappelijk werk) maar er is iets mis met mijn contract wat hopelijk gauw aangepast gaat worden. Ik verwacht daarna op ongeveer €1700,- uit te komen. Ik ben aan het twijfelen om misschien 30 a 32 uur te gaan werken.
Dit bedrag is zonder vakantiegeld en zonder dertiende maand dus dat krijg ik er nog bovenop in mei/december. Ik heb ongeveer 6,5 jaar werkervaring in soortgelijke functies.
Uitgaven:
Bijdrage aan huis: €400 (Dit bedrag betaal ik aan mijn vriend voor g/w/l, verzekeringen, internet en tv, klein stukje hypotheek en vve + gem. belastingen. Huis staat op zijn naam.)
Duo aflossing: €90,95
Zorgverzekering: €115,50
Eigen risico: €38,50 (10 vd 12 maanden per jaar)
Autoverzekering: €28,50
Wegenbelasting: €36,67
Uitvaartverzekering: €8,73
Kosten bankrekening: €1,90
Mobiel: €14,-
Sportschool: €44,95
Cineville abonnement: €21,-
Goed doel: €5,-
Openbaar vervoer: +/- €60,- (Ik gebruik mijn auto alleen voor werk en die kosten worden vergoed door mijn werkgever.)
Boodschappen/Bestellen: +/- €300
Hond: €40,-
Leuke dingen doen/uitjes: +/- €100,-
Totaal €1305,70
Ik heb nog een paar abonnementen die ik 1x per jaar betaal zoals NS-abonnement, ANWB lidmaatschap, bibliotheek en museumjaarkaart. Dat betaal ik dan, afhankelijk van het bedrag, meestal gedeeltelijk van mijn lopende rekening en gedeeltelijk van mijn spaargeld.
Edit: Ik twijfel om misschien Cineville op te zeggen omdat ik het er niet altijd uithaal. Ik vind de kosten voor de sportschool ook wel duur maar ben bang als ik het opzeg zonder dat ik iets anders heb, ik niet meer ga. Dus laat het voor nu doorlopen en kijk evt. nog voor andere sporten.