Wat netjes!
Heb je recht op een kerstpakket?
Als al je collega’s er een krijgen en je officieel in dienst bent wel
Hmm ja in eerste instantie las ik het alsof @Pantalones er ook wel al weg is nu, maar het zou inderdaad kunnen dat ze er nu nog werkt.
Maar dan alsnog. Recht op een kerstpakket? Ik betwijfel het eerlijk gezegd, al lijkt het me onwaarschijnlijk dat een werkgever ervoor zou kiezen de een wel en de ander niet te belonen. Dan krijg je ongetwijfeld scheve gezichten.
Wij hebben 40 euro extra gekregen bij onze loonstorting. Niet heel spectaculair om te krijgen, maar wel heel erg welkom.
Toblerone cheesecake maken!
Ik kreeg elk jaar hetzelfde als alle relaties krijgen, wat dit jaar een rugzak (met logo van 't kantoor) en 2 flessen wijn was. Drink alleen geen wijn haha.
Maar mag verder niet klagen, heb ook een soort 13e maand gekregen. En krijg met Sinterklaas een banketstaaf, dag voor kerst nog extra een kerststol en oudjaarsdag een fles champagne.
Ik kreeg net een mail over mijn bol cadeaukaart die ik nog moet ophalen? Ik wist van niks maar ik heb dus wel wat gekregen dit jaar
Ik heb mijn pakket vandaag ontvangen! Ben er echt zo blij mee. Las al veel commentaar over de mandjes maar die ga ik lekker op de babykamer zetten.
Ja leuk juist die mandjes!
Leuk en origineel!
Ik vind dat gekat op kerstpakketten altijd zo onnodig. Je krijgt iets, vind je het niets, dan geef je het weg. Dat eeuwige geklaag altijd…
Nou precies wat je zegt! Je kunt het toch nooit voor iedereen goed doen. En als je bepaalde dingen minder leuk vindt geef je die lekker weg. Ze vergeten ook even dat dit pakket door collega’s is samengesteld en dat er heel wat uren werk in zitten. (ze moesten ruim 1700 pakketten inpakken)
Haha die kreeg mijn vriend ook. Mede ambtenaar😅
Hallo collega
Maar echt, wat een gezeik. Door het verlof van een collega, heb ik als kerst-fan de kerst dingen op me genomen. Leek me wel leuk, voor de afwisseling. Slechtste idee ooit, opmerkingen als :
- zag daar en daar een factuur van voorbij komen. Krijgen we een borrelpakket? Vind dat echt niks…
als dat zo blijkt, dan geef je t aan de voedselbank?
- we hebben door Corona bijna geen vrijdagmiddag borrels gehad, bedrijf houd veel geld over hierdoor. Vind wel dat we dat als kerstcadeau erbij moeten krijgen, normaal verbruiken we dat geld ook.
Uh nee.
- 80x Wat zit er allemaal in het kerstpakket (in september)
- een online borrel/kerst iets, dat is toch heel ongezellig?
nou dan kom je toch niet
- Ja ik heb zus en zo gehoord, ja ik had echt iets anders gekozen (directe collega van diegene die weg is en het absoluut niet wilde)
Had t dan zelf gedaan?!?!
Nee ik vind het best leuk, maar ik ben wel een aantal mensen een heel stuk idioter gaan vinden hierdoor. Worden volgende week bij de mensen geleverd, ben benieuwd welke droeftoeters ik nog meer ga horen hierover.
Mijn ervaring is helaas hetzelfde. Ik heb het 2 jaar gedaan als onderdeel van “de feestcommissie”.
Never nooit meer!
Überhaupt, de feestcommissie…
We hebben eens een kerstfeest moeten organiseren voor 2000 medewerkers. Die moesten uit heel Europa ingevlogen worden (betaald) + 2 overnachtingen en diners (betaald) + een megafeest met afro jack met de hele avond gratis drank en eten.
Naderhand kregen we klachten dat de wachtrij bij de jassen te lang was en dat er in twee hotelkamers niet genoeg toiletpapier was. Het hele feest was dus kut geregeld, zogezegd.
Echt. Stik in je fucking toiletpapier. Oprecht het meest ondankbare wat ik ooit heb gedaan.
Ik haat mensen. Zo fucking ondankbaar.
Jezus wat zijn sommige mensen kut
Oh wat erg! Mensen zijn zo ondankbaar.
Ik vond het al erg om iedere jaar het kerstdiner voor kleine groep te moeten organiseren. Ieder jaar was het weer te fancy, te gewoon, te duur, te goedkoop, niet gezellig genoeg, menu niet te uitgebreid enzovoort. En als ik aangaf dat ik het niet meer zou regelen omdat iedereen zeurde, wou niemand anders het doen en was het altijd van ‘ja, maar vorige jaar was het wel prima toch’. Dan wel eens…