Show je kerstpakket

Mijn foto’s volgen nog, want mijn werkgever laat me elk jaar zelf kiezen. :christmas_tree::gift:

Wat hebben jullie gekregen dit jaar?

5 likes

Jaaa dit topic ga ik weer op de voet volgen :see_no_evil: Ik heb m’n kerstpakket nog niet gekregen maar vaak is het zo’n code waarmee je op een site een cadeau kan uitzoeken.

3 likes

Bij mij ook. Dit jaar ga ik denk ik voor een sapcentrifuge of blender oid, iets in die richting.

We hebben nog helemaal niets gehoord erover, ben bang dat ze het dalijk hebben afgeschaft ofz haha

1 like

:open_mouth::open_mouth:
Niet over nagedacht, ik heb net 1 week een nieuwe baan dus ik krijg daar natuurlijk een kerstpakket!

1 like

Het was dit of een pakket met kaasjes en wijn, zoals ieder jaar weer.
Tegenwoordig in pasjesvorm en gelukkig in te leveren bij super veel webshops. Vorig jaar bij mijn Fitbit gelegd.

19 likes

Bij mijn vorige werkgever kreeg ik nooit een kerstpakket! Dit jaar wel (nieuwe werkgever) hoorde dat het zo’n traditionele kerstpakket is met maar heb nog niets gekregen. Ben wel benieuwd.

Ik krijg de mijne deze week! Ben benieuwd, bij mijn vorige werkgever was het een code.

1 like

Oeeh leuk. Ik ben ZZP’er en krijg geen kerstpakket dus ik ‘geil’ altijd een beetje op andermans kerstpakketten.

4 likes

Doe je jezelf niks cadeau?

1 like

Dit is denk ik de laatste keer dat ik er twee krijg, een van het uitzendbureau en een van de werkgever. Die van het uitzendbureau mag ik dinsdag ophalen en die andere is denk ik zoiets dat je met punten iets mag uitzoeken op zo’n speciale website :blush:

Eerste keer dat ik een kerstpakket ontvang via mijn huidige werk, maar nog geen idee wat het is. Mijn collega’s en ikzelf hebben wel van een echtpaar (werk in de thuiszorg) een VVV-cadeaukaart gekregen van 25 euro. Echt superlief, als blijk van waardering.

1 like

Ik krijg geen kerstpakket, maar 250 euro extra bij m’n salaris.

En ik weet dat dit vet luxe is en heel chill, maar ik vind het eigenlijk ook heel jammer dat ik niet een kerstpakket met allemaal lekkere dingen en verrassing open kan maken.

17 likes

Geen pakket dit jaar. We krijgen een diner en feest bij de efteling, overnachting en dan dag in het park met een lunch. Ipv kerstfeest en kerstpakket :stuck_out_tongue: ben ik wel content mee hahaha

31 likes

Ik heb de rekening van de kerstpakketten gezien en meteen opgezocht wat het voor een pakket was. Beetje jammer dat de verrassing eraf is maar het is een leuk borrel kerstpakket :blush:

2 likes

Bij ons geven ze ineens het geld voor kerstpakketten aan een goed doel :face_with_symbols_over_mouth:
Ja sorry hoor, hartstikke nobel maar zo ineens en zonder reden, ik vind 't stom. Geef mensen dan de mogelijkheid dat zelf te doen of aan te geven dat ze dat willen

9 likes

Ik ben sinds januari bij mijn huidige werkgever en die is altijd wel overdreven luxe bij feestjes maar ook overdreven zuinig als het aangaat om werk gerelateerde dingen aan te schaffen. Dus ik ben benieuwd wat t wordt.

Verder maakt Mn moeder iedere week 4 uur bij mij Schoon en stel ik wel een pakketje samen. Weet nog niet wat. Voor sinterklaas had ik 2 zakjes pepernoten van de pepernotenfabriek en een letter.

Iemand nog ideeen?

1 like

Ahhh goed idee! Thnx!

Voor diegene die anderen geven… ik zoek altijd maar boodschappenpakket op Google en dan vaak bij SBS of Veronica hebben ze dat. Pakket met allemaal nieuwe spullen uit de supermarkt. Nu toevallig enkel bij scoupy. Heb hem daar besteld.
Hij is voor mijn vader die is afgekeurd, doe dit al 4 jaar nu denk ik. Hij krijgt wel al 15 jaar lang nog steeds een kerstpakket van zijn oude werkgever, vind dat erg mooi.

Vorig jaar was mijn kerstpakket echt top! Leuke dingetjes met paar eet dingen en mijn vriend had een ouderwetse eet doos met niet normaal veel erin en alles in het rood. Ben erg benieuwd!

6 likes

Door dit topic dacht ik yes, mijn baas stelt altijd een best luxe pakket samen, maar er zit nooit heel veel in. Vaak een stol Vd bakker, gerookte zalm etc. Als ik heel eerlijk ben zou ik liever gewoon €50 euro krijgen. Mja ik vind t wel leuk dat ze er zoveel moeite insteekt en helemaal zelf maakt, we hebben 50 man personeel

3 likes