Helemaal mee eens. 3 jaar terug kregen we een fles Champagne met kerst, 90% van de mensen was er blij mee. Maar er waren ook een aantal die niet drinken, of zwanger waren. Toen heeft iemand er iets van gezegd en nu hebben we al 2x een Oil and Vinegar pakket gekregen waar ik 100x blijer mee ben aangezien ik de champagne toen ook maar weg had gegeven.
Dit jaar een digitale borrel met gelukkig sap en wijn, toen zaten we even met een aantal apart te kletsen op een kanaal waren ze helemaal verbaasd dat ik de wijn niet had gedronken, want we hadden geproost en hij was heel lekker. Uh mensen ik heb al 2 jaar bedrijfsfeestjes met jullie, ik drink nooit?
Voor een andere digitale borrel van mijn nieuwe werk werd van tevoren gevraagd wat ik wilde drinken (kon je kiezen uit een aantal dingen) en dat vond ik echt top.
waar kon jij hem verlengen?
ik mocht kiezen tussen… een wijnvacuum (geen idee wat dit is maar ik drink geen wijn) en een hapjesschaal. Vond de schaal eigenlijk ook niet zo mooi maar vond het ook raar om niks mee te nemen. Maar echt bijzonder vind ik het niet