Show je kinderaankopen

Die heb ik in donkerblauw met zilveren stippen gekocht❤️

1 like

33

Nijntje badcape! Ik had nog meer gekocht bij de kruidvat maar dat heb ik op suggestie van mijn moeder maar terug gebracht want blijkbaar krijg ik dat nog ergens
2 likes

Jaaa die heb ik ook, zo jammer dat hij maar tot maat 68 gaat :pleading_face:

Nee, bedoelde wel 68… maar heb er zelf ook maar €5 voor betaald… :thinking: Dan is er wellicht een baby en dreumes versie ofzo? Ga dit weekend meteen weer kijken, thanks!!

1 like

Ik heb deze ook in donkerblauw. Toevallig gisteren gekocht. Maar ik had hem liever in legergroen gehad, alleen die hadden ze niet in zijn maat.

11 likes

Wil je plz een foto plaatsen als je dochter die slangenprint set aan heeft? Wat heerlijk haha! Mini Anita :heart:

3 likes

Zeeman heeft zulke leuke kleertjes, maar de pasvorm past heel vaak niet bij J. Ze is erg lang en dan zijn truitjes en broekjes vaak net te kort en dat staat zo stom. :see_no_evil:

Haha, ik hoef nooit pijpjes om te rollen. Om die reden vind ik Lupilu (van Lidl) ook zo’n fijn merk want daarvan vallen de broekjes vrij lang. Dus J heeft 4 van de 5 keer een Lidl broekje aan. #langestelten

1 like

Normaal koop ik meer vrolijke kleurtjes. Maar de sailor look en kersjes hou ik ook wel van! En het was 20% kortingsdag.

2 likes

afbeelding

De bugaboo cameleon 3 in all black met alles erop en eraan :heart_eyes: tweedehands gescoord en hij is echt geweeeeldig!!

17 likes

Jeggings 2 voor 10

Linker is wat langer en gevoerd. Love de groene <3 Tientje per stuk. Alles komt van de Aldi

En dit jurkje met legging incl. aanfoto 😝

15 likes

Die schoenen :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: mag ik vragen hoe oud ze is en of die zool flexibel genoeg is voor d’r? Wil zo graag air maxjes voor m’n dochter, maar ben bang dat ze iets te stug nog zijn voor d’r om te lopen!

1 like

Die groene heb ik ook! Zo schattig :heart_eyes:

Jaa super schattig die air maxjes. Ze is 2j en 4m en loopt hier nu bijna een half jaar op. Ik vind de zool voor nu flexibel genoeg. Een maatje kleiner hadden we trouwens de md runner.

1 like

Ja d’r roshes zijn nu te klein en heeft nu free run, dat is allemaal goed flexibel! Volgende maat kan air max dus zeker haha

Ooo ik heb deze ook bijna gekocht gister!! Was een supermooie aanbieding van. Maar uiteindelijk een showmodel van de cybex priam voor 60% van de prijs op de kop getikt:

7 likes

Oh die is ook super gaaf!!

1 like

Oh ja ik moet ook nog een kinderwagen, haha! Kinderkamer is wel vrijwel helemaal af, vanochtend de gordijnen opgehangen.

Komende week is m’n laatste werkeeek en daarna verlof. Dus dan maar eens werk maken van de rest…

2 likes


Voor mijn nichtje, vind ‘m echt hilarisch. :face_with_hand_over_mouth:

4 likes