Bij de action! Het witte onderaan is een dekentje, 2 hoeslakens voor het matras en 3 spuugdoekjes!
Laatste broekje is zooooo lief
Hier ook veel geel! Heb een hekel aan heel erg gender-bepaalde kleding, maar heb het zoveel cadeau gekregen door kraamvisite! Dus wellicht dat mensen je alsnog roze of blauwe dingen gaan geven zodra ze weten wat het is.
Die onderste heb ik ook voor R! Zo cute!
Ohh my zo lief!! Waar is deze van?
Jellycat inderdaad best duur, maar echt het zachtste dat je ooit gevoeld hebt. Je hebt hem ook in drie maatjes en kunt hem heel lief met z’n tentakels om de box heen wikkelen zodat ie blijft zitten.
Influenced door @Mhysa sandalen voor als we naar het buitenland gaan. We blijven daar een tijd dus ze zal dan denk ik wel kunnen lopen.
Oh die zijn ook echt leuk! Misschien koop ik nog wel een paar als ze goed bevallen Dichte schoenen zal ze daar toch niet (of heel weinig) dragen.
Love it!!
Heeft iemand hier weleens bij PatPat(.com) besteld? Ik zie die vaak op instagram voorbij komen en ze hebben er leuke spulletjes, maar het ziet er ook wel een beetje Alixpress achtig uit. Dus ben wel benieuwd naar de kwaliteit en of het überhaupt aan komt als je iets besteld.
OMG waaaaar???
Monsjes.nl !!
Beide zijn heel fijn. Puckababy is wel minder zomer proof, die van Lodger is daar geweldig voor.