Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Goede sale bij een lokale winkel :smirk::face_with_hand_over_mouth:

5 likes

Een voor ons en een voor het goede doel.

https://geefeenprentenboekcadeau.nl/

4 likes

Ik kwam gisteren ineens op dit topic terecht omdat ik verkeerd drukte op mijn telefoon. Heb echt veel aankopen van jullie allemaal zitten bekijken en ja hoor, vannacht droomde ik dat ik ging bevallen (ik heb niet eens een kinderwens) :sweat_smile: :joy:

12 likes

Niet echt een aankoop. Maar dit is de wieg waar mijn zus en ik in hebben gelegen. Daar komt ze in te liggen op onze slaapkamer.

M’n moeder heeft van haar trouwjurk ook nog een hemeltje en bekleding voor de binnenkant gemaakt maar dat vind ik lillek. Dus koop een nieuw hemeltje of laat een collega iets maken met panter print

37 likes

Super leuk en nu ook helemaal hip met dat rotan.

Zo mee eens!

Die knoop van Lamaze hebben we hier ook en dat is een grotere hit dan Freddie. Op Freddie wordt hij soms boos maar die knoop is altijd fantastisch. Ben echt fan van Lamaze, ook goede knisperboekjes.

En ja aan esthetisch verantwoord speelgoed hebben we niks, dat vindt de baby echt niks aan (behalve Sophie natuurlijk).

En ik vind het er inderdaad ook net zo leuk uitzien. Ik word altijd een beetje sip van die aardekleurige houten dingen.

6 likes

Die toren is hier ook favoriet! Zelfs mijn zoontje van 3 jaar speelt hier af en toe nog mee.

2 likes

Ik vind het ook lelijk.
Maargoed wat de baby wil is wet. :woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3:

7 likes

Leuk! Door deze post bedenk ik dat er van de trouwjurk van mijn schoonmoeder ook een hemeltje is voor bij de wieg, maar dat we die helemaal niet in huis hebben.

Ik denk dat ik het ook zo laat :see_no_evil:

1 like

Super leuk :heart_eyes:

1 like

Ja gaaf! Wij hebben er één die er heel erg op lijkt, heeft mijn schoonmoeder ook nog in gelegen (als baby, uiteraard). Was ik ook heel blij mee!

Dit dus :joy::joy::joy:

1 like

Dit ding komt morgen binnen.
Ben benieuwd wat ze er van gaat vinden. :crazy_face:

6 likes

Dit is haar favoriet.
5 euro van de wibra en foeilelijk.

8 likes

Heb toevallig ook net een bups speelgoed gekocht (en nee mijn kind is geen genie maar Emma Hubbard approves, die dingen schijnen leuk zijn om nu al mee te spelen ook al snapt hij het niet):



6 likes

Mijn peuter zou het helemaal geweldig vinden! Hij heeft nu een klusbank met een hamer, zaag, schroevendraaier en nog wat van dat spul en hij ‘klust’ constant. Als er iets stuk is komt hij aanlopen met zijn zaag en hamer en roept dat hij het gaat repareren, te grappig.

3 likes

Hij wordt eind september 3. We hebben die klusbank (van little Dutch) sinds eind november en hij speelt er best vaak mee. Laatst kwam iemand van wat ophalen van Marktplaats en die man heeft alles gezien: ‘dit is mijn hamer, dit is mijn zaag, dit is mijn dopsleutel, kijk ik heb een auto gerepareerd’ en dat ging echt heel lang zo door :rofl:

8 likes

Mijn zoontje is twee en vind het helemaal geweldig. Hij heeft een houten boormachine waar hij bijna elke dag mee speelt.

En een klustafel van de Lidl (thanks schoonmoeder) waar hij heel blij mee is. Maar kwaliteit daarvan is erg slecht dus die moet binnenkort weg :upside_down_face:

4 likes

Ik heb dit knisperboekje gekocht voor mijn dochter van drie maanden en het is echt een gigantische hit. Ze wil ook in al die staartjes happen en ze friemelt er ook aldoor aan, echt mega cute. Dikke aanrader dus! Het boekje knispert ook en er zit een een geluidje in van een koe. Ohja, hij is van Jellycat.

afbeelding afbeelding

18 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Show je kinderaankopen #2 (Deel 2).