Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Zo spannend! Weet jullie zoontje het daarna dan ook? :white_heart:

1 like

Ja nu nog niet. Vind het te spannend dat hij het door vertelt. Want hij vertelt alles door. Volgens de juf is hij nooit stil hahaha. Zelf als een ander kindje in de klas stil is gaat hij vragen waarom zeg je niks :sweat_smile:. Echt kletskous.

18 likes

Leuk! Waar gekocht?

1 like

Zijn er in Zaandam nog baby boutiques?

Sale bij z8. Hij had niks nodig….

4 likes

Toch nog wat zara aankopen. Die piraten print kon ik niet laten liggen, zo gaaf! (eigenlijk ‘voor jongens’ but who cares)

9 likes

Nou mijn dochter heeft dus nog nooit schoenen aan gehad want dat wilde ze niet maaaaar ik heb ze binnen en ze zijn nog een beetje te groot maar ze wil ze aan! :partying_face::partying_face:

47 likes

Aww dat is echt heel schattig :heart_eyes:

1 like

Zo schattig! Wat is je geheim? Hier nog steeds een weigeraar, ik heb nu die slipstops gekocht maar zodra ze ze ziet is het al huilen :sob:

Hahaha geen idee helaas! Ik heb al verschillende schoenen geprobeerd en altijd is het piepen of huilen. Sokken trekt ze 9 van de 10 keer ook meteen uit en slofjes ook, maar bij deze schoentjes bleef ze maar lachen?? Geen idee, misschien toevalstreffer hoor haha

1 like

Haha nou ze heeft in ieder geval smaak dan, ze zijn heel cute!

1 like

Echt leuke schoentjes! Staat haar heel lief. Ze lijken ineens zo groot met schoenen aan

2 likes

Die zou ik zelf ook wel willen

1 like

afbeelding

Ik voelde me sip. Dus ik ging even winkelen

12 likes

Enlighten me Karl, wat is dit en moet ik het ook kopen?

Luieremmer

2 likes

Nou dit is dus een we-too luieremmer! Hij zou geurvrij moeten zijn (maar de reviews zeggen wat anders) maar hij past gewoon het beste op de kamer hier qua kleur.

En de ervaringen op het forum waren ook vrij positief. Dus ja mocht je in de markt zijn voor een luieremmer, kopen :joy:

4 likes

Ik heb alleen nog maar kleertjes en boekjes gekocht, ben totaal overwhelmed door alles wat er nog moet gebeuren. Maar moet er binnenkort toch maar aan geloven vrees ik.

Oh en ik voel me wel helemaal @DonnieDarko want ik vond op de zolder van mijn ouders een prachtige rotan reiswieg (groot mozesmandje). Suuuupermooi. Mijn moeder laat het opnieuw stofferen en dan is ie van mij :heart_eyes: :heart_eyes:

8 likes

Leeeuk! Fotooo!!! (Als ie klaar is :yum: )

1 like

Nou kijk boekjes heb ik nog bijna niet dus :sweat_smile:

En je hebt tijd genoeg om alles te kopen! Ik vind het gewoon leuk om te winkelen en voel voor het eerst in mijn leven de behoefte om op tijd voorbereid te zijn.

4 likes