Hier precies hetzelfde, super leuk!
Dat schuim ken ik niet, zal eens kijken. Zullen ze ongetwijfeld ook leuk vinden
Ook geinfluenced hier.
Die slaapzakken van bambino vind ik voor overdag zo fijn. Alles maatje groter of dubbel met huidige maat.
Ik wilde ook nog aankleedkussenhoes maar stond geen maat bij en online uitverkocht. Kijk woensdag wel in de winkel.
Hier gaan ze (4 en 6 jaar) ook om de dag in bad of onder de douche. In de zomer meestal elke dag ivm veel buitenspelen, in de zandbak zijn etc. Ze maken zich ook graag nogal vies.
Verder wel elke dag schoon ondergoed aan, vaak ook wel twee keer per dag. Toen ze nog rompers droegen, deed ik ook elke dag een schone aan. Die rompers gaan toch naar ‘luier’ ruiken op een of andere manier, ook al zaten er geen vlekken in.
Ik heb ze ook geïnstrueerd om hun vieze kleren gelijk in de wasmand te doen, dus er ligt nooit wat op de grond. Nadeel is wel dat ze kleren die nog schoon zijn, zoals een pyjama die ze 1 nacht hebben gedragen, altijd direct daarna in de wasmand doen. dus dat moet ik er nu weer uit zien te krijgen.
Ik ben zo dol op koopjes. Viavia hebben we een joolz geo overgenomen. Inclusief voetenzak, adapters voor maxi cosi, een verzorgingstas (met prijskaartje er nog aan. Kreeg een hartverzakking!), een extra grote boodschappentas, luiertas en paraplu. Voor 225 euro totaal.
Mijn zoon draagt wollen rompers en ik heb het idee dat die langer aan kunnen dan katoenen zonder te ruiken. Hij draagt deze 2 tot 4 dagen. In bad gaan verschild erg. Ik denk gemiddeld 3 keer in de week. En wassen doe ik ook niet echt maar ik gebruik wasbare billendoekjes en heb het idee dat het dan ook gewoon fris is.
Goede deal! Ik kan ook helemaal happy worden van (dure) dingen goedkoop scoren😹
Hele goeie deal! Mijn man en ik zijn ook echt van die koopjes jagers. Kunnen we echt veel te blij van worden
Hahaha mijn vriend was eerst echt van ‘gewoon kopen en prijs doet er niet toe’. Sinds hij mij kent is hij laaaaangzaam veranderd en tegenwoordig komt hij regelmatig trots vertellen dat hij weer ergens een goede prijs heeft gefixt. Hij vind het nu ook leuk om te speuren naar de beste deals.
Ja hier gaat die wel elke dag in bad en elke dag schoen romper en meestal ook wel kleren eigenlijk.
Wel gaat die zoveel mogelijk in bad met zeepvrije/phneutrale en parfumvrije douchegel
Hij schakelt automatisch over op de app.
Maar ze staan bij de leeftijd 3 tot 5 jaar. En dan zie je de lichtere kleur staan bij schoenen. En dan kun je de andere kleur ook kiezen.
Zo leuk! Met die madeliefjes en giraf! Waar is dit van?
Alles Zara!
Ik heb ook maar even ingeslagen bij Kruidvat, ze hadden nog best veel!
Zo leuk! Kind heeft nu genoeg sokken denk ik