Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Allebei van de Zara

19 likes

Hij schakelt automatisch over op de app.
Maar ze staan bij de leeftijd 3 tot 5 jaar. En dan zie je de lichtere kleur staan bij schoenen. En dan kun je de andere kleur ook kiezen.

1 like

15 likes

Ik geloof dat geel het thema voor komend seizoen wordt hier in huis.

14 likes

Zo leuk! Met die madeliefjes en giraf! Waar is dit van?

Alles Zara!

1 like

#mamageel

Edit: deze dus https://instagram.com/mama_geel?igshid=s7fegvjbey9b

:laughing:

:yellow_heart: :baby_chick: :cheese: :sunny: :sponge:

5 likes

Ik heb ook maar even ingeslagen bij Kruidvat, ze hadden nog best veel!

Zo leuk! Kind heeft nu genoeg sokken denk ik

20 likes

Bij de Kruidvat lag echt nog super veel.

Pyjama en sokken meegenomen

8 likes

Ook hier de pyama’s en sokken ingeslagen bij de Kruidvat.

En alvast wat lente/zomer aankoopjes:

6 likes

Wat een leuke zonnebril! Waar is ie van?

1 like

Hahaha oh nee wat is dit?!

3 likes

Hahaha, duidelijke lievelingskleur. Kwam ooit eens voorbij in het mommybloggerstopic. Jouw kleur geel is wel echt veul mooier.

Grech & Co :sunglasses:

1 like

Oei… kan beide zijn toch? Ik zag laatst in een FB ad Konges Sjold nep rompers voor een paar euro.
In dit geval hoop ik maar dat ik niet zoveel geld heb neergelegd voor een Ali bril :unamused:

1 like

Nou de kruidvat was hier weer eens geplunderd zoals altijd dus ik heb alleen sokjes weten te bemachtigen en 2 slaapzakken nog via de website.

Toen zag ik die leuke spulletjes bij @anon37686689 maar kreeg ik weer ruzie met de zarasite dus heb ik maar een bestelling bij h&m geplaatst:

image
image
image
even jullie eerlijke mening over dit pak, is dit nog leuk in maat 86? Ik vind het zoo zoet maar misschien is m’n baby er al te groot voor?

image
image

Enn dit gedrocht voor 12,50 op marktplaats opgehaald in de hoop dat ze zich gaat optrekken en staan

9 likes

22 likes

We gaan binnenkort over naar dit peuterbedje van Petit Amelie en het was nu ietsje goedkoper dus alvast maar gekocht.

Matrasje bij Babypark besteld en dekbedje en hoezen bij Wehkamp.

29 likes

Leuk zeg. Dat kastje is ook cute.

Ik vind zulke pakjes alleen leuk tot een maand of 6-7 denk ik. Als ze staan en lopen doet het me te veel denken aan zoiets :sweat_smile:

10 likes