Slaapzakjes hadden ze hier niet meer.
Heb wel twee keer rompers en twee keer sokjes gescoord.
Ook niet meer online? Je kunt het namelijk gratis bij een filiaal laten bezorgen
Ik heb ook de slaapzak en sokjes gekocht. Lag nog veel, maar had haast. Twijfel nu of ik wel de goede maat heb, mijn baby heeft 74-80 en heb 86-92 meegenomen. Is dat ok?
Ja en de aanbiedingsprijs is de normale prijs, in ieder geval van de sokjes Die zijn altijd 3 euro voor 3 paar.
Ja idd is gewoon een marketingtrucje om je het gevoel te geven dat je een goede deal hebt. Maar uhm kruidvat als het nergens anders te koop is is de term elders niet zo handig he
“adviesprijs” zou dan een betere zijn (is 9 vd 10 keer ook een marketingtrucje btw).
@Superkonijn over je rompervraag: ik vind de bambinorompers redelijk op maat vallen, K. heeft ze afgelopen zomer ook gedragen en dan viel maat 74-80 met 74 nog iets ruim maar wel goed te dragen en met 80 perfect.
Ohhh zo leuk @Superkonijn! Nu wil ik ook meer bestellen haha.
Hoe vaak doen jullie je kind eigenlijk een schone romper aan (mits niet ondergepoept oid uiteraard)? Hoe lang draagt je kind dezelfde romper?
- Een dag
- Twee dagen
- Drie of vier dagen
- Vijf tot 7 dagen
- Langer dan een week
0 stemmers
Een beetje tussen 1-2 dagen in; als K. naar de opvang is geweest gaat ze altijd ‘s avonds douchen/badderen en dan daarna een schone. Als ze na een dag thuis niet heel vies is gaat ze niet altijd douchen/badderen, maar doen we met een washandje en dan doe ik de volgende ochtend pas een schone aan. Ook omdat ze sochtneds vroeg wel eens doorlekt.
Is dan echt niet altijd per se nodig om een schone aan te doen, maar
dit stuk niet quoten aub
mijn vader en zn ex zijn daar bij mn zusje zo laks in geweest dat bij haar vanaf een jaar of 3 tot ze naar de middelbare school ging hygiëne echt een ding was. Tanden poetsen, schoon ondergoed aan etc. Die ging rustig douchen om dan weer hetzelfde ondergoed aan te doen. Echt tot ruzie en hele dramas aan toe.
Dus mijn kinderen leren vanaf moment 1 dat je iedere dag schoon ondergoed aan doet en je 2x per dag je tanden poetst
Ahh lief maar nee dank je! Ik bestel online wel iets.
Aah al die bambino aankopen! Ik wil ook maar de kleine Kruidvat had niks hiervan. Morgen even naar de grote kruidvat, maar was te ver lopen in de pauze.
Online bij Kruidvat is veel van de Bambino lijn uitverkocht, zou dat nog worden bijgevuld?
Stelletje influencers!
Ik heb ook maar een bambino voorraad aangeschaft vandaag.
Een klamboe
Verschoningsmatje
Twee aankleedhoezen
Twee xl hydrofieldoeken
Twee setjes kleine hydrofieldoeken
Een slaapzak
Sokjes
Bij ons ook hoor! We deden haar net weer in bad en eigenlijk zo weinig moeite maar toch schiet het er vaak bij in. Ik was haar eigenlijk ook niet elke ochtend met een washandje of zo? Ach, ze komt niets tekort verder denk ik dan maar.
Zo vies worden ze toch ook nog niet op die leeftijd. Ja de wangen enzo van het eten, maar dat maak je meestal meteen schoon R. doe ik ook niet iedere dag met een washandje hoor, die gaat 2-3x in de week met ons mee onder de douche/in bad mee (net een beetje hoe het uitkomt) en ooit vaker als ze echt flinke spuitluiers produceert.
Mijn kinderen van 1,5 en 3,5 gaan elke dag. Na het eten zijn ze vaak helemaal goor, dan doe ik ze of soms even kort onder de douche of allebei even lekker in bad. Ze vinden het fantastisch, komen altijd beetje tot rust en ik kan dan zelf ook even uitrusten terwijl ik bij ze zit haha
Mijne niet hoor. Wel elke dag wassen/schoon ondergoed (of nouja dit nu duizend keer per dag omdat ie mega snel doorlekt door zindelijkheidstraining).
Is heel goed hoor! Kindjes hoeven voor de hygiene/gezondheid niet elke dag in bad.
Zelfde hier! Ook zo’n 3 keer per week denk ik gemiddeld.
Hier 2 peuters, gaan gemiddeld 4/5 keer per week in bad. Ligt eraan hoe vies ze zijn, in de zomer vaak wel elke dag.
En ik vind het ook een ideale activiteit
Ik ook haha. Heb het in de afgelopen winter regelmatig gebruikt als “leuke activiteit”. Ging ik samen met ze in bad, konden we er wel een uur in blijven. Hop speeltjes er in, barbies, lego maakt niet uit. Je hebt ook van dat soort scheerschuim special om mee te spelen. Was hier helemaal de shit
Nee, om de dag! Meer is ook niet gezond voor hun huisje. Ochtend en voor slapen wel tanden poetsen en gezicht goed wassen. Vanuit onze cultuur worden de billen sowieso al gewassen. Dagelijks uiteraard schoon ondergoed en nieuw setje kleding.