Waar is dit stoeltje van? Kan het nét niet lezen!
Volgens mij is het een baby bjorn wipstoel
Baby bjorn inderdaad! Ik heb hem via Amazon, daar is ie in deze kleur €165.
Wij hebben dit stoeltje ook heel veel gebruikt in Z zijn eerste jaar. Een van de duurdere aankopen, maar we hebben vaak tegen elkaar gezegd dat hij het dubbel en dwars waard is!
Het was zelfs onze backup optie als Z niet in zijn bed wilde slapen omdat hij zo verkouden was. Z in dit stoeltje naast ons bed, dekentje erover, konden we toch allemaal een beetje slapen. Misschien niet helemaal verantwoord, maar het was soms het enige dat werkte
Alles is al binnen en zo mooi! Echt, love Liewood. Kijk dit potje nou haha! Helemaal enthousiast over een potje, wie had dat gedacht.
Omg waarom zie ik dit.
Hier ook groot succes! Duurste baby aankoop,na de kinderwagen. Maar zn geld dubbel en dwars waard. N. heeft er heel wat uurtjes in geslapen als ze weer niet in bed wilde. Wat je zegt, niet helemaal verantwoord, maar voor ons echt een life saver
Ik had zo een harempakje van Ovenschaal gekocht en hij is zo leuk en van goede kwaliteit… toen moest ik wel
Ook ik heb wat spulletjes van bambino. Ben niet helemaal fan van zo’n tekst als op de eerste pyjama maar ben daar inmiddels niet meer zo moeilijk mee . Het is een pyjama. Morgen in de winkel kijken of ik nog een slaapzak kan bemachtigen.
Oh dat jasje is leuk! Waar is die van?
Ja he! Hij is van Prenatal. Zo leuk dat hij aan 2 kanten te dragen is
Deze is leuk!! Ik heb 'm ook besteld.
In de aanbieding bij kidsdeco wel al veel maten op helaas. Maar ach deze groene vond ik ook wel leuk!
De maat ook maar weer op de gok. Vorig jaar vond ik ze ideaal als mijn zoontje met water ging spelen.
Dit had ik gehaald nav jouw post en ze vindt het echt superleuk! Keihard huilen toen ze onder de douche vandaan moest
Haha ahh, leuk dat ze het zoveel plezier van heeft!