Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Nu mn dreumes begint te lopen, zocht ik goede schoentjes. Maar wat zijn die duur joh! Ik ga echt geen €80,- uitgeven aan schoentjes die ze een maand draagt. Gelukkig zegt de consumentenbond ook dat dure schoenen niet per se goede schoenen zijn en dat goedkope schoenen niet per se slechte schoenen zijn. Dr. Visser schoenen werden op meerdere objectieve sites genoemd, dus…

4 likes

Leuk! Wij hebben deze ook maar dan een andere kleur. En het is S zn lievelings speelgoed :joy: hij sleept het ding overal mee naartoe en zet zn beer er op (zelf doet hij er niks op nog hoor)

1 like

Oh wat een schattige pakjes! Weet jij of ze een beetje groot of klein of normaal uitvallen?

Ik heb ze ook besteld! Haal ze vanmiddag op. Heb de mutsjes en haarbandjes ook mee besteld :heart:

1 like

Ik dacht dat ik niet zo’n last had van mijn hormonen maar ik heb gisteren een mega bestelling gedaan bij een babyzaak en nu is er 1 van de 10 dingen (het kleinste, goedkoopste ding ook) nog niet op voorraad en wordt de hele bestelling pas verzonden als dat er ook is (over waarschijnlijk 3 weken :triumph:) Sorry maar mijn nesteldrang kan dit even niet aan op het moment. Heb er meteen een mail achteraan gestuurd en wil eigenlijk nu ook METEEN antwoord. Misschien maar even bellen straks dan is het uit mijn hoofd. Waarschijnlijk moet ik echt lachen als ik dit later zie maar moest het even kwijt. Nu weer door met het bekijken van jullie leuke aankopen! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

9 likes

Jeetje wat een leuke dingen komen hier voorbij! :heart_eyes:

dit heb ik gisteren binnen gekregen

Alle kleertjes komen van de Zara op de paarse jumpsuit na, die is van de h&m! :grin:

20 likes

Heb voor mijn dochter ook meerdere van deze kledingstukken haha en vooral die panter flared staat zo leuk!

1 like

Van de week lekker fietsen met zijn drietjes.

22 likes

Volgens mij vallen ze vrij op maat! Maandag krijg ik de 56 binnen das haar huidige maat dan wil ik m wel even tegen een ander pakje in maat 56 leggen ter vergelijking! :slight_smile:

Lief van je! Maar is niet nodig, heb ze al besteld nu en een beetje op de groei ook😆

Love it :two_hearts: ook het feit dat ze hem pas over twee jaar aan kan maar dat je hem toch koopt

2 likes

Ohmy dit is echt geweldig :heart_eyes:

1 like

Wat denk je? Wil K deze ook rocken denk je? Hij loopt nu ook al regelmatig met z’n petten op of een bontje in z’n broek als kattenstaart. Dus heb goeie hoop dat hij een mini fashion king in de dop is.

Wil ook dit soort fantastische shit voor hem kopen nu.

1 like

Had iemand hier laatst iets gekocht van g.rech en co? Was dat dropshipping van Ali of niet? @Oprah was jij dat niet?

ik heb afgelopen week een zonnebril gekocht, is inmiddels binnen. Ziet er niet uit als Ali, maar zeker weten doe ik het niet.

1 like

Volgens mij is het een populair merk wat nagemaakt word op Ali.

Oh ja dat kan ook nog :sweat_smile: Ik herinner me ook nog die C.arlijnq namaak op Ali.

Ja precies.
Want alle betrouwbare webshops verkopen gewoon hun producten. Dus lijkt me dan geen Ali

Maar die van Ali zijn denk ik niet echt goed qua uv filter of wel ? :sweat_smile:

Ik wil ook nog een zonnebril voor mijn zoontje maar vind 25/30 euro echt wel veel. Hij is namelijk nog maar een peuter dus die dingen zijn nog wel een keer stuk.