Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Lief van je! Maar is niet nodig, heb ze al besteld nu en een beetje op de groei ook😆

Love it :two_hearts: ook het feit dat ze hem pas over twee jaar aan kan maar dat je hem toch koopt

2 likes

Ohmy dit is echt geweldig :heart_eyes:

1 like

Wat denk je? Wil K deze ook rocken denk je? Hij loopt nu ook al regelmatig met z’n petten op of een bontje in z’n broek als kattenstaart. Dus heb goeie hoop dat hij een mini fashion king in de dop is.

Wil ook dit soort fantastische shit voor hem kopen nu.

1 like

Had iemand hier laatst iets gekocht van g.rech en co? Was dat dropshipping van Ali of niet? @Oprah was jij dat niet?

ik heb afgelopen week een zonnebril gekocht, is inmiddels binnen. Ziet er niet uit als Ali, maar zeker weten doe ik het niet.

1 like

Volgens mij is het een populair merk wat nagemaakt word op Ali.

Oh ja dat kan ook nog :sweat_smile: Ik herinner me ook nog die C.arlijnq namaak op Ali.

Ja precies.
Want alle betrouwbare webshops verkopen gewoon hun producten. Dus lijkt me dan geen Ali

Maar die van Ali zijn denk ik niet echt goed qua uv filter of wel ? :sweat_smile:

Ik wil ook nog een zonnebril voor mijn zoontje maar vind 25/30 euro echt wel veel. Hij is namelijk nog maar een peuter dus die dingen zijn nog wel een keer stuk.

Ik heb vorig jaar een i.zipizi bril gekocht van 25 euro. Ze heeft m een keer opgehad en nu is hij te klein. Dus ik snap je.

Ja precies :rofl:

Heeft de H.ema niks leuks? Die krijgen zo langzamerhand ook weer een zomercollectie denk ik.

Dat is een goede !

1 like

Long shot, maar is er hier iemand die vorige week bij Kruidvat zo’n dekbedovertrek met regenboogjes heeft gekocht en er van af wil? Ben inmiddels bij 5 vestigingen geweest maar overal uitverkocht, online ook.

Leuk!! Waar is dat tweede jasje van?

Heb je een foto? Ik kan nog wel ff hier kijken of ze hem hebben :slight_smile:

Oh dat zou top zijn :heart: Het is deze

En als ze hem hebben, wil je er dan 1 of 2? :grimacing:

Haha eentje is voldoende! Onwijs bedankt alvast!

1 like