Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Ik heb hem ook en vind hem erg fijn! Wel enorm maar daardoor ook geen geprop.

Oh goed om te lezen! Het was hier een hele opgave om een tas te vinden die mijn vriend ook oke vindt dus deze kan maar beter goed zijn :joy:. En beter teveel ruimte dan te weinig!

1 like

Ik heb deze ook! Inmiddels al een jaar in gebruik en hij ziet er nog helemaal als nieuw uit. Hershel tassen zijn sowieso hele goede, stevige tassen.

2 likes

Mooi! En gefeliciteerd! :tada:

1 like

Modderkeukentje voor in de tuin, voor M haar tweede verjaardag :blush:

Met sinterklaas had ze al allerlei afzichtelijk plastic keukenspul gekregen, dus dat bonjour ik dan ook mooi naar buiten.

39 likes

Wauw wat mooi! Is dit zelfgemaakt?

2 likes

Dit is echt super leuk!

2 likes

Niet door ons, maar via marktplaats iemand gevonden die ze naar wens maakt! Ideaal want je kan dus heel veel zelf kiezen. En fijn dat t buiten kan want wij hebben binnen niet echt plek meer voor een keukentje.

3 likes

Wow je bent echt een goals moeder

2 likes

Wij hebben hem hier besteld maar als je zoekt op mud kitchen of modderkeuken zijn er meer mensen die zoiets aanbieden!

2 likes

Had het bijpassende rompertje al, kwam nu het broekje tegen op mp.

15 likes

Bij de hema outlet, dit was 15 euro samen :dizzy_face:

En dit spinnetje want ze vindt siepiennen heel leuk haha

16 likes

Incl die draagzak? Hoe dan!

1 like

Yep!! T zijn dus sws outlet prijzen en ook nog eens 50%op alles bij de kassa :heart_eyes:

1 like

Hier viel de sale bij Hema wat tegen. Maar toch wat leuke dingetjes gekocht voor de volle pond natuurlijk :x3:

7 likes

Ik ben al m’n hele leven (voor zover ik weet) als de dood voor spinnen, maar door deze knuffel icm ‘siepinnen’ vind ik ze bijna schattig

1 like

Beetje basic, maar de shirts zijn voor onder jurkjes met prints.

8 likes

Ideaal speelkleed! Wij hebben deze, met andere opdruk, en zijn enthousiast. Makkelijk schoon te maken en op te bergen.

2 likes

Heel leuk, waar is ie van?

1 like

Ik wil nog niet teveel kopen, maar deze vind ik zo schattig :pleading_face:

34 likes