Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Dit is echt super leuk!

2 likes

Niet door ons, maar via marktplaats iemand gevonden die ze naar wens maakt! Ideaal want je kan dus heel veel zelf kiezen. En fijn dat t buiten kan want wij hebben binnen niet echt plek meer voor een keukentje.

3 likes

Wow je bent echt een goals moeder

2 likes

Wij hebben hem hier besteld maar als je zoekt op mud kitchen of modderkeuken zijn er meer mensen die zoiets aanbieden!

2 likes

Had het bijpassende rompertje al, kwam nu het broekje tegen op mp.

15 likes

Bij de hema outlet, dit was 15 euro samen :dizzy_face:

En dit spinnetje want ze vindt siepiennen heel leuk haha

16 likes

Incl die draagzak? Hoe dan!

1 like

Yep!! T zijn dus sws outlet prijzen en ook nog eens 50%op alles bij de kassa :heart_eyes:

1 like

Hier viel de sale bij Hema wat tegen. Maar toch wat leuke dingetjes gekocht voor de volle pond natuurlijk :x3:

7 likes

Ik ben al m’n hele leven (voor zover ik weet) als de dood voor spinnen, maar door deze knuffel icm ‘siepinnen’ vind ik ze bijna schattig

1 like

Beetje basic, maar de shirts zijn voor onder jurkjes met prints.

8 likes

Ideaal speelkleed! Wij hebben deze, met andere opdruk, en zijn enthousiast. Makkelijk schoon te maken en op te bergen.

2 likes

Heel leuk, waar is ie van?

1 like

Ik wil nog niet teveel kopen, maar deze vind ik zo schattig :pleading_face:

34 likes

@Wonderland het Arket outfitje past :yum:

Vind em zooo cute

49 likes

:heart_eyes: en het behang!

3 likes

Ik zoek een leuk opgroeiboek - is het boek van Maan Amsterdam een aanrader?

Alvast voor z’n tweede verjaardag van oma mogen bestellen! Het lijkt me een kinderdroom haha, ik weet niet wie het meest enthousiast is :stuck_out_tongue_winking_eye:

23 likes

Ik vind alles aan deze foto leuk, de kleertjes, het behang, de kleertjes die op de achtergrond hangen, het aankleedkussen en je kindje!

3 likes

Ahh zo lief, dankjewel ! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like