Ik heb hem ook en vind hem erg fijn! Wel enorm maar daardoor ook geen geprop.
Oh goed om te lezen! Het was hier een hele opgave om een tas te vinden die mijn vriend ook oke vindt dus deze kan maar beter goed zijn . En beter teveel ruimte dan te weinig!
Ik heb deze ook! Inmiddels al een jaar in gebruik en hij ziet er nog helemaal als nieuw uit. Hershel tassen zijn sowieso hele goede, stevige tassen.
Mooi! En gefeliciteerd!
Modderkeukentje voor in de tuin, voor M haar tweede verjaardag

Met sinterklaas had ze al allerlei afzichtelijk plastic keukenspul gekregen, dus dat bonjour ik dan ook mooi naar buiten.
Wauw wat mooi! Is dit zelfgemaakt?
Dit is echt super leuk!
Niet door ons, maar via marktplaats iemand gevonden die ze naar wens maakt! Ideaal want je kan dus heel veel zelf kiezen. En fijn dat t buiten kan want wij hebben binnen niet echt plek meer voor een keukentje.
Wow je bent echt een goals moeder
Wij hebben hem hier besteld maar als je zoekt op mud kitchen of modderkeuken zijn er meer mensen die zoiets aanbieden!
Incl die draagzak? Hoe dan!
Yep!! T zijn dus sws outlet prijzen en ook nog eens 50%op alles bij de kassa
Hier viel de sale bij Hema wat tegen. Maar toch wat leuke dingetjes gekocht voor de volle pond natuurlijk
Ik ben al m’n hele leven (voor zover ik weet) als de dood voor spinnen, maar door deze knuffel icm ‘siepinnen’ vind ik ze bijna schattig
Ideaal speelkleed! Wij hebben deze, met andere opdruk, en zijn enthousiast. Makkelijk schoon te maken en op te bergen.
Heel leuk, waar is ie van?