Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Oh wat leuk! Nu ben ik nog enthousiaster :blush:

1 like

Verschilt denk ik per kindje? L. is nu 1,5 jaar. Ze moet er nog wel in gezet worden als ze erin staat in de keuken. Ze durft er zelf nog niet in te klimmen, dat is nog te spannend voor haar. Maar dat zal voor andere kinderen weer anders zijn. Tafel + stoel combi is denk ik al eerder leuk.

Oh ja ik heb ik ook nog een glijbaan gekocht als quarantaine vermaak:
Screenshot_20210512_144713_com.bol.shop

15 likes

Rondje Ali

8 likes

Door @DonnieDarko naar de wibra gegaan :joy:

14 likes

Die omschrijving, schimmel ontbijt🤣

2 likes

Broodje schimmel is mijn specialiteit

2 likes

Aangezien het er naar uitziet dat we vanaf volgende week weer kunnen babyzwemmen of eigenlijk ouder en kindzwemmen want N is geen baby meer had ik een goed excuus om 2 badpakjes te bestellen.

Van de H&M

30 likes

Hahaha die pyjama wilde ik ook maar was alleen nog maar in te kleine maten :slightly_frowning_face:

Lekker, ik kom eten

1 like

K. is bijna 2 en we gebruiken hem dagelijks! Als we in de keuken bezig zijn staat ze er vaak in, maar ontbijten doet ze er ook vaak in (ze mag kiezen aan tafel zitten of aan het aanrecht staan). Wij hebben de ikea diy hackvariant en die kreeg ze voor haar eerste verjaardag. Toen moesten we haar er nog inzetten, maar al vrij vlot klom ze er zelf in. Nu ze ouder is verzet ze hem ook zelf, bv naar de muur om het licht aan te doen of naar de andere kant van het aanrecht waar de fruitschaal staat om fruit te pakken. En nu smeert ze haar eigen brood enzo en dat gaat natuurlijk niet supernetjes, dus dat doet ze ook daarin op het aanrecht ipv op tafel.

Zomerpakjes gekocht voor O. :sunny:

Edit; en rompertjes

18 likes

Vind oversized truien zo lief staan bij F. Mario trui past hij nog lang niet maar je kunt het maar beter in huis hebben :sweat_smile:

16 likes

Leuk! Waar zijn de rompertjes van?

1 like

Lindex via zalando. Ze vallen trouwens vrij ruim!

1 like

Ik vind die Super Mario trui zó leuk. Twijfel of ik hem gewoon vast zal bestellen op de groei in de kleinste maat :see_no_evil:

2 likes

Haha ja dat heb ik wel gedaan. F zit nog in 62/68 en ik heb hem in 74 besteld.

1 like

Ah maat 74 zie ik er nu niet meer bij staan, alleen 80 en hoger en A zit nog in 56 :sweat_smile: Maar goed, dan 80 maar… ze groeit er vanzelf in! Zal straks even sneupen op de site en dan bestellen.

2 likes

Omdat geboorteborden niet zo ons ding zijn gaan we voor een raamsticker. (uiteraard met een andere naam)

15 likes

Dubbelpost maar net ook deze met prijskaartje eraan voor 20 euro via Vinted :heart_eyes:.

13 likes