M. (16 maanden) speelt nog steeds wel eens met de loopy links. En als ze iets in haar mond stopt wat niet mag, geef ik altijd een loopy link als alternatief.
Hier waren ze vandaag zelfs in de draagzak een hit! Toen ze moe werd ging ze er dus op sabbelen, om vervolgens in slaap te vallen haha. Gek kind, speen wil ze niet maar ze valt regelmatig al sabbelend op zo’n ding in slaap in de wandelwagen
Haha handig dat je zo overal aan kunt hangen mooie draagzak ook!
en

Ook gezwicht - hopelijk vallen ze hier ook in de smaak.
(Freddie is hier helaas niet via kruidvat te krijgen.)
Haha love it! Ik heb de loopyrings ondertussen in de babygym, maxicosy en kinderwagen gehangen
N. is 1 en ik heb ze nog steeds . Ze liggen weliswaar overal en nergens, maar als ze ze in d’r knuistjes krijgt laat ze niet meer los
.
Mijn verwachtingen zijn echt hoog!
Wow dit ga ik ook proberen. Misschien werkt het zelfs in bed :’)
Ik heb het laatst wel mee in bed gegeven maar toen ze sliep snel weggehaald want vond dat toch eng ofzo
Ik gebruik ze ook om speeltjes oid aan de autostoelen vast te maken, aan de onderkant van de hoofdsteunen. Dus ze blijven handig voor alles
I did it en ja; A zit nog steeds in maat 50/56 en deze setjes zijn in maat 68 (minions) en maat 80 (mario)
Dit als setje:
En dit als setje:
Hahahahaha dit is echt niet te geloven. Krijg net de sticker binnen. Staat er LUCAS * onze naam *
Zometeen maar even bellen dat ze een kleeein drukfoutje hebben gemaakt.
Hahaha dus er staat Zegmaar “Lucas Tijmen” haha? Ze zijn gewoon vergeten ‘Lucas’ weg te halen? ?
- tijmen is fictief
Hahaha ja het voorbeeld was LUCAS is geboren. En ipv Lucas te vervangen door onze naam hebben ze is geboren vervangen.
Whoooops
Ah nou had binnen een uur reactie op mijn mail met excuses. Morgen komt de juiste sticker binnen. Dusss als er hier iemand zit met een kind dat Lucas heet/iemand met een Lucas kent. Ik heb een muur/raamsticker voor je!