Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Haha love it! Ik heb de loopyrings ondertussen in de babygym, maxicosy en kinderwagen gehangen :+1:t4:

2 likes

N. is 1 en ik heb ze nog steeds :joy:. Ze liggen weliswaar overal en nergens, maar als ze ze in d’r knuistjes krijgt laat ze niet meer los :joy:.

1 like

Mijn verwachtingen zijn echt hoog!

2 likes

Speenkoord met A haar naam erop.

4 likes

Wow dit ga ik ook proberen. Misschien werkt het zelfs in bed :’)

1 like

Ik heb het laatst wel mee in bed gegeven maar toen ze sliep snel weggehaald want vond dat toch eng ofzo :joy:

1 like

Ik gebruik ze ook om speeltjes oid aan de autostoelen vast te maken, aan de onderkant van de hoofdsteunen. Dus ze blijven handig voor alles :smile:

3 likes

I did it :see_no_evil: en ja; A zit nog steeds in maat 50/56 en deze setjes zijn in maat 68 (minions) en maat 80 (mario) :grin:

Dit als setje:

En dit als setje:

18 likes

Hahahahaha dit is echt niet te geloven. Krijg net de sticker binnen. Staat er LUCAS * onze naam *
Zometeen maar even bellen dat ze een kleeein drukfoutje hebben gemaakt.

4 likes

Hahaha dus er staat Zegmaar “Lucas Tijmen” haha? Ze zijn gewoon vergeten ‘Lucas’ weg te halen? :joy::joy:?

• tijmen is fictief
2 likes

Hahaha ja het voorbeeld was LUCAS is geboren. En ipv Lucas te vervangen door onze naam hebben ze is geboren vervangen.

3 likes

:joy::joy:
Whoooops

Alles hema en met de stippeltjes is een broekpakkie🥰

29 likes

Ah nou had binnen een uur reactie op mijn mail met excuses. Morgen komt de juiste sticker binnen. Dusss als er hier iemand zit met een kind dat Lucas heet/iemand met een Lucas kent. Ik heb een muur/raamsticker voor je!

4 likes

Pyjama bij de zeeman :grin:

15 likes

Ik vind de Puddle jumper echt te lelijk met die vreselijke printjes.
Nu hoop ik dat deze net zo fijn zijn. Deze print is ook niet geweldig maar acceptabel :rofl:

3 likes

Ik ken serieus iemand die binnenkort bevalt van een Lucas! Staat de naam van jouw zoontje er ook nog achter? Anders heb ik wel interesse!

2 likes

Onze naam staat eronder maar die kun je er makkelijk afknippen! Het is dan wel alleen Lucas dus zonder ‘is geboren’ maar als ze dat niet erg vinden mogen ze hem van mij zo hebben. Ik zal straks thuis even een foto voor je maken.

Speelgoedkist voor de schandalige hoeveelheid speelgoed die ze heeft.

18 likes

Hij was maar 4 euro dus ik moest wel.

21 likes