Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Pyjama bij de zeeman :grin:

15 likes

Ik vind de Puddle jumper echt te lelijk met die vreselijke printjes.
Nu hoop ik dat deze net zo fijn zijn. Deze print is ook niet geweldig maar acceptabel :rofl:

3 likes

Ik ken serieus iemand die binnenkort bevalt van een Lucas! Staat de naam van jouw zoontje er ook nog achter? Anders heb ik wel interesse!

2 likes

Onze naam staat eronder maar die kun je er makkelijk afknippen! Het is dan wel alleen Lucas dus zonder ‘is geboren’ maar als ze dat niet erg vinden mogen ze hem van mij zo hebben. Ik zal straks thuis even een foto voor je maken.

Speelgoedkist voor de schandalige hoeveelheid speelgoed die ze heeft.

18 likes

Hij was maar 4 euro dus ik moest wel.

21 likes

15 likes

Ik ben mezelf al dagen aan het inprenten dat ik dat setje niet nodig heb :sob:. Het is zo schattig!

3 likes

Zo cute met die vosjes! Waarom krijg ik nou een winter baby :sob: Voordeel is wel dat ik die zo’n lekker berenpak aan kan trekken.

Haha ja daar heb je gelijk in. Alleen heb ik geen flauw idee welke maat ik dan moet kopen en ik ben bang dat ik dan al veel te veel kleertjes koop.

Haha. Ik had het ook absoluut niet nodig. Toen gebeurde dit :sweat_smile::woman_shrugging:t3:

Edit: en @Memento_mori berenpakken zijn sowieso het beste :ok_hand:t2: En ik snap je helemaal, ik houd er zelf niet van om op de groei te kopen en er dan achter te komen dat hij het in het verkeerde seizoen past :roll_eyes:

1 like

Peuterdekbed is besteld👌🏼. K. is helemaal in de ban van ijsjes momenteel. Ze heeft zo’n ijsset in de zandbak en zodra we thuiskomen wil ze met haar “aaaaisjes” spelen. Ook R. haar bloemrammelaars worden omgetoverd tot ijsjes door de blaadjes weg te vouwen. In het dorp weet ze de ijssalon precies te zitten (terwijl we daar nog maar 1x zijn geweest dit jaar). Dus deze leek me wel toepasselijk voor over het dekbed + nog 1 extra want 1 is onhandig;

Beiden van Leen Bakker, van het weekend besteld in een of andere aanbieding want ik betaalde €11,- per stuk en nu zijn ze weer een tientje duurder.

En, daarom moest ik eraan denken, een vintedvondst voor €3,- zodat ze ook binnen ijsjes uit kan delen zonder R.’s rammelaars af te pakken

(Echt flauw he dat ze niet met die zandijsjes door het hele huis mag lopen).

29 likes

Goeie vondst! Zo goedkoop heb ik ze nog niet gevonden hier in de buurt

1 like

En dit zwembad voor de meisjes voor als het wat warmer wordt, de perfecte maat voor in onze kleine tuin:

10 likes

Ze hadden hier nog 1 Freddie bij de kruidvat. Straks maar eens proberen met A te spelen :smiling_face_with_three_hearts: Bedankt voor de tip!

15 likes

Hahaha het halve forum is door haar geïnfluenced met freddie! Was hier ook een dikke hit. Freddie was het eerste speeltje waar ze mee speelde.

2 likes

Ik heb m ook gekocht en hij is helemaal goedgekeurd door de baby.

2 likes

Ik zag een kindje met vrienden met dit speelgoed en kan niet wachten tot ik zelf een kind heb om dit te geven, maar ik denk dat K. Dit echt geweldig vind om mee te spelen:

https://www.bol.com/nl/p/vtech-preschool-schep-leer-ijscokar-speelset/9200000075775276/?Referrer=ADVNLGOO002072-G-117264354882-S-491721186210-9200000075775276&gclid=Cj0KCQjwkZiFBhD9ARIsAGxFX8DXt2YZs7Mg0rUeCrLskuNp6ApSTmPkVY2fwsaDm9d6_CuThevDmswaAomOEALw_wcB

Die dekbedden zijn echt geweldig!

7 likes

Omg ik wil dit voor mezelf nog wel, zo leuk hahaha

2 likes

Oooh dat zal ze zeker geweldig vinden!

Ze ligt nu lekker onder haar dekbed te slapen “wooooow ijsjes!!! Mmmmm”, vervolgens heeft ze alle ijsjes een likje gegeven voordat ze eronder kroop haha :joy:

23 likes