Ik heb deze ook, echt flut kwaliteit. Gigantisch gekrompen in de was en de naden laten inderdaad los. Maar ik heb sowieso geen hoge pet op van Jollein. De hydrofieldoeken die ik daarvan heb zagen er na 1x wassen ook uit alsof ze al 15e hands waren. En ik was gewoon braaf op 40 graden.
Ik had inderdaad het idee dat hij iets kleiner was geworden. De naad kan ik gelukkig zelf wel vastzetten als het nodig is maar irritant is het wel. Ik heb eerder washandjes gehad waarvan de stiksels ook al uit de verpakking loslieten . De stof van Jollein is van al mijn doeken wel de zachtste, dus alternatieven zijn welkom!
Bij mij is de rits nu helemaal gebobbeld omdat de stof kleiner is geworden.
Ik heb doeken van liewood die lekker zacht zijn, maar van wat meer budget zijn die van de action best wel geweldig lekker zacht en de kleur blijft ook goed. Ook die XL doeken zijn top.
A groeit zó snel. De meeste rompers van de eerste weken heb ik al weg kunnen leggen, dus even aangevuld. Alles is van de c&a.
—
@Zonnestraaltje Ik vind de hydrofieldoeken van de action heel fijn, maar ook die van bambino van de kruidvat. Die zijn er niet altijd, maar zodra ze er zijn haal ik er weer wat. Lekker zacht en soepel.
@Zonnestraaltje ik weet niet of je er wel eens komt maar die van de DM zijn ook heel fijn vind ik. Zijn voor de helft van bamboe. Ze zijn wel iets dunner maar heel zacht.
Die van de action verbazen mij ook. Zeemand wordt hard.
Hema blijft ook wel redelijk zacht.
Volgens mij heb ik die sandaaltjes ook voor S. Zo schattig zijn ze
@Bathwater Aah leuk, die heb ik ook voor L! Ze had ze al in het oudroze, die zijn ook leuk. Maar die wil ze elke dag aan dus tijd voor een tweede paar. H&M is trouwens een beetje traag met leveren de laatste tijd geloof ik.
Deze rompers zijn echt lekker luchtig
Rokje en jurken voor de peuter want ze wil alleen nog maar rokken en jurken aan
Deze dus eerst besteld en daarna dus ook nog deze:
Allemaal H&M
Was even vergeten hoe leuk het is om hiermee te spelen

Nee van de Zara indd! Maar ze lijken er wel echt op
Even een tip. Als je ze mailt pricematchen ze meestal wel. Dus je kan zo op,1 plek voor alles wel de beste prijs krijgen waarschijnlijk.
Ja shit heb net een bestelling binnen gekregen vandaag. Even kijken of er nog wat vanaf gaat… alle kaartjes zitten er nog aan.
Ik had vorige week al een aantal dingen als favoriet opgeslagen en je kan nu al in de app zien wat de sale prijs wordt.
Ik vind Zara in de breedte altijd enorm wijd. Of mijn kind is te slank haha.
Brb even mijn Zara verlanglijstje vullen.
Ohhh prachtig maar hoe weet je of zulke wollen kleertjes niet gigantisch jeuken? Ik ben bang dat ik denk een leuk pakje aan te trekken en dat de baby dan niet aan kan geven dat het jeukt.