Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Oooh wat een mooi nieuws!!! Dat is jullie zo gegund!!! Gefeliciteerd en hopelijk hebben jullie dinsdag een hele mooie echo :kissing_heart:

Bijzonder hoe ze dat dan aan lijken te voelen he! K. wad nog een stuk jonger maar ging die eerste weken ineens constant mn buik knuffelen.

2 likes

Zo, voorlopig even klaar met de grote aankopen.

Wil geen reclame maken maar bij b.abydump vanavond nog 10% extra korting, veel van de spullen die wij nu hebben besteld waren ook al in de actie dus uiteindelijk ruim 200 eur korting kunnen krijgen, wellicht handig voor als je nog wat grote aankopen moet doen!

13 likes

We wilden deze eigenlijk voor R. haar eerste verjaardag of Sint kopen in december, maar toen kwam er 1 voorbij voor €7,50 op marktplaats op 6km van mn moeder dus die heeft ze net opgehaald. Ze is helemaal onder de indruk vd degelijkheid, heb een hele fotoreportage gekregen hoe zij op dat ding hun appartement door gaat hahahahahahahaha.

afbeelding

Op de opvang hebben ze ook zo een en dat is echt K. der favoriet, dus ik denk dat we hem gewoon vast aan haar geven als ze weer beter is, dat heeft ze wel verdiend dan. En tegen de tijd dat R. er zelf op past, kan K. goed op haar loopfiets met 2 wielen die al 2 jaar staat te pronken.

16 likes

Mag ik al langskomen? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nog 2 weekjes geduld!

2 likes

Ja met als hun ALLE DRAAGZAKKEN, behalve tula & ergobaby. :roll_eyes:
Joe

3 likes

Ik word hier zo link van, sluit het hele type gewoon uit in plaats van zogenaamd uitverkocht te vermelden. :roll_eyes:

1 like

Zomerslaapzak van Jollein. Heerlijk zacht (net als de doeken) :+1: ik lees in veel reviews wel dat de naden snel losgaan trouwens

4 likes

image

image

14 likes

Bij mij staat in kleine letter *muv cybex z etc blabla la

Ohja zag t op de site. Echt jammer want wij hebben ook de cybex op het oog. Net als een bepaalde kinderwagen die met moederdag goedkoper was en ik de hoop had dat dit met Vaderdag ook zou zijn, maar helaas. Ben in oktober uitgerekend dus twijfel tot wanneer ik moet afwachten of er nog iets van korting zal komen :grimacing:

1 like

Ik trapte er bijná in. :eyes:
17.95 op “kletskouz”, 4€ op Ali :upside_down_face:

€ 3,58 29% Off | 5 Kleuren Baby Meisjes Corduroy Romper Zomer Pasgeboren Baby Ruches Mouwloze Knop Rompertjes Peuter One-Stukken Jumpsuits Kleding

5 likes

Dit keer sandalen in de juiste maat.

9 likes

Ik heb het idee dat er op cybex nooit korting is of komt!

Ik koop daar dus expres niet omdat ik meteen bang ben dat die knoopjes eraf vallen en ze ze in de mond stop.

Heel overdreven misschien maar ik vertrouw ali kleding voor kinderen dus gewoon niet omdat het niet aan de eu veiligheidsnormen enz voldoet net als het speelgoed.

:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Misschien stel ik me ongelooflijk aan hoor, maargoed :sweat_smile:

7 likes

Haha nee ik begrijp je volledig!! Koop idd ook niks om die reden op Ali…
Alleen kind gerelateerde dingen als posters, muurstickers, verjaardag versiering enzo :crazy_face:

Maar idd misschien zijn wij pussies🙈

1 like

Precies idd!

Nee denk t ook niet :roll_eyes::slightly_frowning_face:

1 like

Nee beter niet kopen inderdaad. Vanwege knoopjes maar vooral vanwege chemicaliën die zijn gebruikt bij het kleuren/ontkleuren van de stof die een hormoonverstorende (in het ergste geval) of allergische reactie kunnen veroorzaken. Gewoon geen risico mee nemen

2 likes

Ik ben ook in oktober uitgerekend en wil een priam, volgens mij is babydump het goedkoopste maar dat scheelt misschien 20-30 euro. Had daar wel al de cybex maxi cosi gekocht en die was 20 euro goedkoper daar dan bij babypark

1 like