Er is storing bij ideal! Klarna kun je proberen, volgrnsmij hoef je geen account te hebben
Ik had gelukkig op 1 trui na alles! Keer wat anders na die teleurstellingen van de voorgaande jaren. Wat een gestress altijd die sale .
De broek
De broek
Er waren opeens weer allemaal dingen op voorraad en ik kon met klarna betalen! IDeal doet het niet en de rest heb ik niet.
Okeee, ik heb nog een rondje gedaan, nadat ik hier geinfluenced ben…
@Superkonijn die beker klonk handig!
Mocht er nou iemand donkere broekjes/skinnys retour doen in maat 2-3 jaar ik wil ze graag over nemen
Hier precies hetzelfde inderdaad! En doordat hij veel met deze heeft geoefend, gaat drinken uit een gewone open plastic beker nu ook al goed! (Alleen jammer dat wel alles nat is als deze valt)
Ook een paar dingen gescoord in de sale, hoop dat het past want koop verder eigenlijk nooit bij Zara.
Echt jammer dat een paar tuinbroekjes weg waren op het moment dat ik wou bestellen, maar alsnog blij met de buit.
Meelezer hier: ik denk dat de kindjes die trui allemaal in een ander jaar passen aangezien hij vaak op de groei gekocht is
Gisteravond was weer behoorlijk frustrerend aangezien elke seconde weer wat uit mijn mandje verdween maar ik heb toch nog iets kunnen kopen.
En vanmorgen ook nog 3 shirtjes dus ik ben wel tevreden.
Kan ik me vast aanmelden
Leuke dingen heeft iedereen van Zara! Maar ik snap de hype niet zo eerlijk gezegd, zo geweldig is die sale toch niet? Ik zie vooral 15/20/25 % korting, maar ze stunten ermee alsof alles voor minstens 50% weggaat…
Het is meer dat Zara dit maar 2 keer in het jaar heeft denk ik.