Allemaal op de groei
Pfff wat een gekkenhuis in de winkel bij de zara.
Ik werd echt helemaal gek daar, zo mega druk!
Nog 2 truitjes gekocht, verder was er eigenlijk niets leuks en de helft niet in de sale.
Ik heb me super hard door die leuke mokken laten influencen die jullie hier allemaal deelden haha. Had ze al langer op het oog en nu dacht ik ik koop ze. Kan wel allerlei redenen verzinnen over dat K. tegenwoordig ook graag thee drinkt enzo, maar ze zijn gewoon te schattig. Meteen 3 van beiden, want we hebben al ons servies in 6voud en dat is een beetje een tik van mij (zo heb ik laatst een vd grote glazen kapot laten vallen en kan het écht niet uitstaan dat we die nu maar 5 hebben… maar ze hebben ze niet meer grrrr)
Verder heb ik maar even niet gekeken, want beiden dames hebben een overvolle kast.
Deze wilde ik gisteren kopen maar verdween natuurlijk uit mijn mandje. Zie ik hem vandaag voor een veel lager bedrag op vinted .
Waar zijn die luiers van omg
Zijn van pureborn! Hebben allemaal verschillende printjes
Aah dit moet ik ook. Waar heb je dit gekocht?
Even wat midnight shopping gedaan. Allemaal op de groei voor het najaar/winter. De Mario trui ligt hier al in de kast overigens.
Ik heb dit laatst bij de Kruidvat gekocht, maar wordt ook wel bij de speelgoedwinkel verkocht.
Hema heeft het ook vaak
Super leuke dingen! Waar heb je dit gekocht?
Frida mom ice pads
Ikea hemnes als commode
En deze jurk van supermom. Vond m voor 60,- niet leuk genoeg maar op zalando was ie 50%
Zijn deze aan te raden? Ik krijg opeens stress want heb dit of zoiets nog niet hahah
@Cadeaupapier Ahh dat setje met de muts heb ik laatst ook gekocht! Zo schattig
Geeeen idee! ik kon niet slapen eergisternacht en toen heb ik 4 uur lang Amerikaanse postpartum video’s gekeken en die waren allemaal heel enthousiast over deze dingen
Kraamverbanden iets nat maken en (in zakje) in de vriezer leggen kan ook. Of zakje met appelstroop doen sommigen ook.
Zakje met appelstroop was mijn lifesaver indd