Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Wij hebben ook de ikea Hemnes, in het zwart en dan zelf andere greepjes erop gezet. Je hebt daar ook een grotere variant van geloof ik maar voor ons is deze prima. Er past echt veel in. We hebben ook nog wel een aparte kledingkast van ikea waar jurkjes ed in hangen maar dat is niet per se nodig, het zou ook allemaal in de Hemnes passen.

Ik vind deze van de Ikea ook super mooi, maar net te klein helaas. En lades zijn denk ik veel handiger?
Ik zet t liefste een voorraad luiers en doekjes enzo in mooie mandjes op het ding zelf, want ben zo onhandig en wil het lekker praktisch en ruimtelijk maken, maar dan heb je wel meer ‘werkbank’ nodig :laughing:

Wij hebben bij onze oudste de ikea hemnes 8 lades in het zwart en voor onze jongste een buffetkast uit de hemnesserie, vergelijkbaar qua grootte. Die heeft 2 kastjes en 3 lades. Ik kan er alles in kwijt, maar mis de vele lades van de andere commode wel. Zelfs met bakjes op de planken etc krijg ik die kast niet zo overzichtelijk/fijn ingedeeld als de ladekast. Ik heb nu sinds kort ipv 1 plank per kastje beiden planken in 1 kastje en in het andere kastje een kledingstang en dat heeft het wel iets verbeterd.

1 like

Die is in het echt ook heel mooi ja! Heb ik ook even over getwijfeld in het beige, maar lades leken me ook fijner. Je zou er misschien wel nog een plank boven kunnen hangen en daar de verzorgingsspullen op kunnen zetten?

Ben ik weer met een vraag: heb je echt een hoeslaken voor een kinderwagen nodig? Zie het in de uitzet lijst staan.

Ik wist niet eens dat dat bestond?
Ik legde er gewoon een hydrofiele doek in, bij beide kinderen gedaan.

Ik dus ook niet :joy:

Volgens mij past een hoeslaken van een wiegmatras ook.

3 likes

Wij hebben deze van 130cm Kidsmill Sixties Commode Wit Mat / Naturel | Babypark

Ik wilde de brede Hemnes en dat dan ook als kledingkast, maar toen wij keken was hij er alleen gebeitst en moesten we hem nog zelf verven, dat vonden we stom voor een nieuwe kast. Tweedehands gekeken, maar op mp zagen we dat ze het bovenblad vaak doorgezakt was, dus konden niet echt wat vinden. Deze is iets minder breed, maar wel genoeg ruimte naast het aankleedkussen en in de lades (en rechts is geen lade, daar heb ik een voorraad luiers/doekjes enzo liggen). Uiteindelijk ook de kledingkast en het bedje erbij gekocht. Echt heel blij mee!

2 likes

Nu mijn baby er is merk ik dat een babynestje wel handig zou zijn. Als ze in de box ligt, kan ik niet naar haar kijken hehe. Dus wil dat ze lekker naast me op de bank komt. Dit babynestje wilde ik heel graag maar vond ik te duur. Maarre treat my self na die kut bevalling hoor!

28 likes

1 van de redenen waarom ik ze wil ruilen voor een maat groter :sweat_smile: ik kreeg ze ook moeilijk bij hem aan omdat ze zo strak zitten aan de bovenkant. Ik dacht dat dat met een maatje groter wel beter zou zijn, maar bij K dus niet? Hmmm

Ze moeten wel een beetje uitlopen / oprekken met het leer. Eerste keren ging hier ook heel moeilijk aan en idd afdruk van het elastiek, maar daarna geen problemen meer.

@jojo

3 likes

Het zal alsnog wel per kind verschillen met de pasvorm, maar dat strakke is hier iig wel weg!

1 like

Broekje via mp

8 likes

Wat rompers en 2 vreetjurken bij de zeeman

En slofjes met antislip voor het lopen van MP Denmark.
Ze glijdt anders altijd uit op de gladde vloer.
Werkt goed! Ideale dingen.

7 likes

Ohh die slofjes zien er ideaal uit. Ga ik even opzoeken voor mijn schoenenhater.
Edit: heb jij die ergens besteld @DonnieDarko of in een winkel gekocht? Ik zie ze op Zalando b.v. niet in dat leuke kleurtje en ook niet in de goede maat denk ik.

2 likes

Heb ze in een winkel gekocht maar ze zijn ook bij de Bijenkorf zag ik!

1 like

@Superkonijn joeee bedankt

image

6 likes

Mn vriend heeft een sollicitatiegesprek en ik moest wat tijden doden ondertussen én enorm plassen. Kwam ik een prenatal tegen :sweat_smile:

18 likes

Hallo, hoezo ben je al zo groot? Ze wil thuis dus echt geen luier meer aan.

Ik hoop dat dit past want kleiner hadden ze niet en ze is nogal smal. Heeft hema wel onderbroekjes in 86?

9 likes