Wat een leuke items allemaal Waar komen die tijgerprintjes vandaan?
Het wordt onze eerste zomer wat dat betreft, vorig jaar bleef ze nog rustig liggen op een kleedje in de schaduw
Het lijkt mij handig voor op vakantie, hopelijk hoef ik haar dan iets minder in te smeren omdat ik smeren terwijl er zand op haar zit irritant vind. En als ze hier thuis op een zonnige dag met water speelt lijkt het me ook handig, het droogt ook sneller dan een gewoon shirt denk ik. En ik vind het zonde als haar gewone kleding lelijk wordt door zeewater en zon.
Maar goed misschien vind ik het na dit jaar wel hartstikke onzin, we gaan het zien
Bij d’r oudste hier vind ik het echt super fijn, met mooi weer rent ze de hele dag door de tuinen hier, zwembad in en uit, wilt niet al te vaak ingesmeerd worden. Dan vind ik het fijn dat ik weet dat ze zo’n badpak aan heeft en dat het iig beschermd tegen verbranding.
De jongste rent nu ook veel in de zon, en mocht ze het koud krijgen dan gooi ik dat shirtje op de parasol en istie snel droog. Dan zit ze in de tussentijd gewoon onder de parasol of met normaal shirt aan in het zand te spelen. Maar als we dan weer naar zee gaan, dan weer het UV shirt aan
De bruine flared is van Ammehoela en de lichtroze legging is van MarMar Copenhagen.
Ik heb ze bij sorbetkidscouture gekocht.
Oh zo! Ja nu snap ik hem, als ze ook zelf het water in en uit gaan enzo dan is dat inderdaad wel een betere optie. Goeie! Als het ooit nog mooi weer wordt deze zomer zal ik hem nog es tevoorschijn halen hopen dat 'ie nog past.
Ik gebruik hem op het strand en in het zwembad. Ze zijn dan beter beschermd. En deze stof droogt vrij snel op.
Oh leuk, waar zijn deze van (hier ook een baby die de hele dag gaat staan)?
Maxi cosi wel/niet nieuw kopen?
Babysteps! Ze hebben heel veel verschillende kleuren
Zou dat zeker nieuw doen of 2e hands van iemand waarbij je vertrouwt dat die nooit is gevallen of een ongeluk heeft meegemaakt.
Ik zou het nieuw doen, je weet maar nooit of er niet al eens een ongeval mee heeft plaatsgevonden of bijvoorbeeld hard is gevallen.
Ik ben wel voor tweedehands gegaan. Is een risico, maar dat durfden wij te nemen. Als we vaak en lang in de auto zouden zitten, had ik denk ik wel een nieuwe gekocht.
Oohhh helemaal niet bij stil gestaan, kan dat kwaad dan als ie goed is vastgeklikt in de auto? Of wat zou er mis kunnen gaan ?
En kinderwagen tweedehands? Ik wil een Joolz kopen maar vind 1200 beetje veel. Tweedehands hebben ze die voor ongeveer de helft.
Ja denk net als een helm? Dat als ze gevallen zijn er schade kan zijn door de impact en dan niet meer veilig zijn ofzo? Kinderwagen is weer een ander verhaal vind ik zelf
Volgend mij is het met name dat er dan een beschadiging in de constructie van het stoeltje zou kunnen zijn, die je van buiten niet goed kan zien.
Een autostoel mag ook maar een max aantal jaren oud zijn, anders is het kunststof te oud en ook niet meer zo veilig, dan werkt de bescherm constructie minder goed.
Voor een kinderwagen zie ik zelf geen bezwaren om die tweedehands te kopen. Gaat meer om je eigen comfort met hoe goed de wagen nog rijdt denk ik. Wij hebben er nu ook een tweedehands gekocht.
Wat hebben jullie voor een commode? ik wil een grote van 140 of 160(t liefste). Maar ze hebben er daar maar heel weinig van. Dus nu denk ik aan een soort dressoir of antieke kast van marktplaats. Maar wij hebben geen aanhanger ofzo en dan moeten we die kast naar boven sjouwen. Vind het een gedoe haha.
Ik wilde ook graag een van 140. Maar die zijn bijna niet te vinden inderdaad… er is bij ikea eentje die zo van 120 breed die hoog genoeg is om als commode te gebruiken. Dat is deze:
Die is wel maar 47 diep, dus daar moet je dan op letten met je kussen.
Ik heb vorige week een uur staan stressen bij ikea en uiteindelijk de kleine hemnes gekocht. En er gaat meer in dan ik dacht. Alle kleding, luiers etc. passen gewoon.