Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Heb deze helemaal gemist, maar zou alsnog wel lekker zijn :smiley:

1 like

Jaa chill hè! Ik kwam er langs en had wat dingetjes gekocht met het idee ik kijk online nog wel goed maar daar is helemaal niet zulke goede sale :unamused:.

1 like

Setje voor op vakantie :smiling_face_with_three_hearts:

18 likes

Ooh top ga ik daar ff kijken morgen, kom daar morgen toch in de buurt! Heb nu idd ineens allemaal rokjes en broeken die afzakken zonder luier :sweat_smile: en ze is nog niet terug op gewicht sinds de buikgriep ook… wel als een bouwvakker aan het eten gelukkig.

Mijn schoonouders hadden hem terug gegeven omdat wij het beter konden gebruiken vonden ze haha. Mijn moeder heeft hem gehouden en in de kamer ergens gehangen zodat ze er elke dag naar kon kijken en beseffen dat ze oma werd :grin:

1 like

Bij de Primark, het is zo’n petje van peaky blinders:

7 likes

Niet echt een aankoop maar weer een jurkje bij mn ouders van zolder geplukt.

Van de c&a blijkbaar, 30+ jaar geleden :rofl:

Bizar dat ik em nog zo wit heb kunnen krijgen want zo was ie niet toen ik em vond haha.

Is helaas nog net te groot

49 likes

Oooh zo lief! Ben wel benieuwd of het overeen komt met de 86 van nu? Of dat in kinderkleding ook dat fenomeen van “steeds kleiner wordend” is gebeurd

1 like

Het past toch beter dan ik dacht.

Valt toch heel klein voor een 86 :grinning_face_with_smiling_eyes:

39 likes

Zo leuk!!

3 likes

Ik heb deze romper een tijdje geleden overgenomen van een forummer. Ik weet helaas niet meer wie maar wilde even showen hoe leuk hij is.

43 likes

Ah daarom kon ik het niet meer vinden! Nou nogmaals bedankt iig. Ik treur nu al om de dag dat deze romper te klein gaat zijn.

1 like

En we blijven nog bezig, alleen het opstapje hebben we niet gedaan, mijn man wilde heel graag een mini wctje, dus ja…
En hij heeft zijn muziekknuffel, deze hierboven, op de kdv waarschijnlijk in de prullenbak gegooid, dus nu heeft hij geen reserves meer.

2 likes

Zon potje hebben wij ook en is een groot succes! Lekker samen met papa poepen op allebei een eigen wc :joy::joy:

2 likes

Nu nog mooi weer.

9 likes

Ahh zo zoet. Ik heb voor onze mini slofjes met dezelfde egeltjes erop

Hehe ik heb de blauwe variant van de h&m, met walvissen. Die winkels hadden wel allemaal hetzelfde idee op hetzelfde moment

6 likes

Eerste sneakertjes voor dochter :heart_eyes:

36 likes

Een baby zonnebril, echt omg dat gaat zo schattig staan. Heb de middelste gekocht.

15 likes

Lekker veel korting bij h&m

11 likes