Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Die omschrijving van die legging. Geruwde binnenkant? Ik zie echt voor me dat ze dan de binnenkant met een schuurspons hebben bewerkt ofzo.

5 likes

Haha ik heb die ook maar dan met hartjesprint. Het is een beetje een fleece achtige binnenkant, wat dikker /warmer.

2 likes

Oh en ook nog dit, thanks @DonnieDarko voor de inspiratie :sweat_smile:

(schoentjes wil mijn schoenenhater waarschijnlijk niet aan maar ik vind ze zo cute. Als ze ze echt niet aan wil, verkoop ik ze wel door :sweat_smile:)

26 likes

Ahahahaha dat dacht ik ook idd :joy::joy::joy:

1 like

Leukkkk! Mijn kind wordt alleen boos van zulke broeken tegenwoordig. Ondanks de stretch zit het te strak om de bank en trap mee op te klimmen, en laat dat nu net haar nieuwe hobby zijn :grin:

1 like

Hahaha ja dat snap ik wel! Toevallig heeft mijn dochter vandaag voor het eerst zo’n ‘echte broek’ aan en toen ik haar had aangekleed en naar beneden ging zei mijn vriend: ‘Heb je voor het eerst een grote meisjesbroek aan?’ :pleading_face: Ik ben benieuwd of ze hem vaak gaat dragen.

10 likes

Dit is echt te schattig!

2 likes

Waar is het walvis setje van? Zo leuk!

Geweldige broek die eerste! Is deze ook van H&M? Kan hem niet vinden :face_with_monocle:

Ja van H&M maar zie dat hij nu is uitverkocht inderdaad! :frowning: Hier in elk geval het linkje maar ik weet niet of hij nog op voorraad komt aangezien het sale is:

1 like

Ik heb sinds kort dit soort puzzels in een bordenrek van IKEA op de kast bij de speelhoek staan. Ze staan iets schuin naar achter en K. kan ze er zelf uit pakken zonder dat de stukjes eraf vallen. Alle legpuzzels liggen in de lade eronder, maar dan pakte ze alleen steeds de bovenste twee en lagen steeds alle stukjes los in de la. Er passen er 10 op (past ook echt), maar doe er steeds 5 op en wissel dan.

24 likes

Met deze:

2 likes

Je voornaam staat hierbij, weet niet of je het erg vindt maar dan weet je dat.

@Ovenschaal zulke leuke aankopen! Wij gaan denk ik volgende maand naar DK. Hoop dan goede echo en nipt te hebben en dan lekker veel kleding te kopen :heart_eyes:

9 likes

Zo spannend! Weet jullie zoontje het daarna dan ook? :white_heart:

1 like

Ja nu nog niet. Vind het te spannend dat hij het door vertelt. Want hij vertelt alles door. Volgens de juf is hij nooit stil hahaha. Zelf als een ander kindje in de klas stil is gaat hij vragen waarom zeg je niks :sweat_smile:. Echt kletskous.

18 likes

Leuk! Waar gekocht?

1 like

Zijn er in Zaandam nog baby boutiques?

Sale bij z8. Hij had niks nodig….

4 likes

Toch nog wat zara aankopen. Die piraten print kon ik niet laten liggen, zo gaaf! (eigenlijk ‘voor jongens’ but who cares)

9 likes