Oooh die bovenste trui
Zo tof! Deze kijken heel erg op die ik vroeger had, maar dat waren volgens mij geen glitters maar meer zo’n olievlek print.
Zara heeft ook gevoerde regenjassen!
NOOOO ZE HEEFT MN BUNDEL GEANNULEERD ?!
Waarom, hoe dan.
Dames, ik heb misschien een hele domme vraag. Is een regenjas beter dan een parka met capuchon? Ik heb zelf nooit een regenjas gedragen, altijd mantels. En mijn zoontje heeft nu een goede parka voor in de herfst en ben nu op zoek naar een die wat dikker is voor de winter. Of moet ik een regenjas kopen? Wij lopen naar z’n basisschool. Op zijn tempo 10 min lopen en nemen dan een paraplu mee.
BELGIË
Ginatricot heeft dat ook!
Ze heeft d’r voor en achternaam in d’r Vinted naam en de woonplaats staat erbij, dusseh.
liever dreigen ermee en dan de kleertjes krijgen
Zucht
HOE DAN HAHAHA!
Ze heeft ze niet meer online staan toch?
Ik heb deze dit weekend al 3x in en uit mn mandje gedaan in een andere kleur heb ook al een berenpakje dusja…
OK IK BEN AAN HET BIEDEN OP EEN NIEUWE PARTIJ - van bijna dezelfde Konges kleertjes.
Duim even voor me dat deze vrouw wel reageert en gewoon de order afhandelen gaat …
Ben ook helemaal verliefd op konges slojd. Had de louloudi als 1e pakje gekocht maar lijkt me wel iets te groot te vallen. En zoek ook steeds op vinted maar lukt precies beter bij jou . Maar dan kan ik autoverkopen van jou na gebruik
Het is wel het pakje aan 1 stuk die ik gekocht had. In de maat 0-1 maand. Maar mijn baby is er nog niet dus mss schat ik het mis in.
Ooo en ik wil heel graag naar Denemarken. Lijkt me leuk en zoveel mooie kleertjes.
Heb wel een kleedje op vinted gescoord voor 3.5€💪
Is de nieuwprijs bij jullie ook goedkoper dan hier? Of zijn die prijzen wel gelijk? Ben ik wel heel benieuwd naar!
Ja maar daar heb ik natuurlijk niks aan als ik op vakantie ga naar Denemarken
In m’n beste Deens op een Deense marktplaats bieden
Als Vinted nou ook jn denenmarken komt
Heee, mijn schoonzus gaat bijna bevallen en (ga heus wel dingen vd babylijst kopen) wil graag nog een leuk setje kleertjes of pakje kopen.
Weten jullie iets leuks? Bv iets wat je zelf heel leuk vond om te krijgen ;)? Denk dat ik maat 56/62 ga doen, dan kan de baby het aan In november of december.
Hmm, ‘leuk’ is zo vreselijk subjectief dat ik zou adviseren om een bon van de Zara of Prenatal ofzo te geven zodat ze iets kan kopen wat gegarandeerd haar smaak is. De kleertjes die ik gekregen heb zou ik geen van allen zelf gekocht hebben, of was in een kleur die mijn kinderen niet stond (okergeel of die roestbruine kleur).
Dus ik zou dan liever een bon gekregen hebben of iets wat minder smaakgevoelig is zoals een mooi prentenboek ofzo