Super leuk! Waar is dit van?
Oh vergeet ik erbij te zetten. Allemaal zara!
Misschien zo’n wit berenpakje? Vind dat zó enorm schattig bij pas geboren baby’s.
+1 voor wat @Zitzak zegt. Er zit echt weinig tussen gekregen kleding wat ik echt leuk vond en sommige dingen heeft ze ook echt niet aan gehad. Sommige dingen wel heel veel trouwens, maar dat zijn echt de uitzonderingen.
Ik weet natuurlijk niet hoe je schoonzus hierin staat, want ik heb vriendinnen die kleertjes krijgen wel super leuk vinden. Ik zou zelf nooit kleertjes cadeau geven, ook geen rompertjes of sokjes (daar werden wij mee overladen allemaal met drukke print, totaal niet mijn stijl en scheen dan veelal ook nog door de kleertjes heen dus ook veel maar 1x aangehad). Zou dan voor een bon gaan, eventueel van een lokale kledingwinkel ipv een keten als je die waar zij wonen hebt (wij hebben bv een heel leuk winkeltje met ook allemaal kleinere merken maar wel wat duurder, koop daar door de prijs niet zo snel maar met zo’n bon dan wel dus extra leuk en speciaal). Of iets gepersonaliseerd met de naam zoals een mooie badcape, badjas, wikkeldoek of bv een gepersonaliseerd prentenboek.
Jeej er zijn weer wat vinted vondsten binnen. En aangezien B. alweer bijna uit maar 68 is gegroeid kan ik weer even door met shoppen
Dit ongedragen wintersetje van lodger
Dit truitje met een beertje op ski’s. Aan de achterkant van de trui zie je ook de achterkant van het beertje
En er moeten nog 2 skipakjes binnen komen ik hoop dat die leuk staan bij het lodger setje
En dit is een tip voor alle droge huidjes. B. heeft zulke droge wangetjes en ik had alles zo ongeveer al geprobeerd maar dit lijkt echt te werken!
Ik vind het best lastig om leuke dingen op Vinted te zoeken voor een jongen. Veel troep
Iemand tips ?
Veel filters instellen vooral, zodat het zoeken wat specifieker gaat.
Welke maat zoek je? Misschien heb ik dingen die je leuk vind te koop haha.
Thanks voor de tips!
Ga denk ik wel een bijtring geven van Chewies (met de naam erop). Of zo’n koord voor aan de wieg of kinderwagen zodat de baby wat kan spelen. Had dit ook aan mn nichten gegeven en die vonden het helemaal leuk!
Zoiets:
Ja dit zijn superleuke en bruikbare cadeaus! Zeker als je ze laat personaliseren
Oké.
Maat 92 voor een jongentje zoek ik !
Helaas, ik heb alleen tot maat 80 te koop haha.
Oeeh dat broekje met die ruitjes is leuk !
Heb je hem al binnen?
Ik heb hem dus nav jouw post ook besteld en hier is hij al binnen! Hij is zoooo fijn en heerlijk zacht
Had N. er op de grond ingelegd en vond het ook helemaal geweldig
JA NOU HET IS NOG JN CONCLAAF.
Keep you posted
Ik zoek meestal op merk (bv Zara) en dan de maat. Dan alsnog wel veel dingen die ik niet leuk vind hoor, maar ik hou wel van dat scrollen haha. Als je iets leuks ziet kijk ik ook vaak wat diegene nog meer te koop heeft en er is ook een tabblad met vergelijkbare items.
Zo doe ik het ook inderdaad! Ik vink ook staat aan, want als er goed staat hebben de kleertjes vaak wel wat gebreken of vlekjes en dat wil ik niet
Geweldig!
120 gewone stickers en 120 strijkstickers met z’n naam erop zodat we tot zijn 18e vooruit kunnen haha.
Het merendeel vd flappenboekjes hangt hier inmiddels met doorzichtige tape aan elkaar