Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Die linker hebben wij ook, die is leuk inderdaad!

Ik was bang dat Dr Martens misschien erg stug zouden zijn, maar wilde wel goede schoenen voor haar voor de winter. Tweedehands deze met glitters gekocht, vind ze zo leuk (en niet te stug).

24 likes

Ontzettend geïnfluenceerd door het forum. Een tijdje geleden tipte iemand deze loopauto/skelter en sindsdien kreeg ik hem niet uit mijn hoofd. En toen ik hem op marktplaats tegen kwam in de buurt voor een prima prijs heb ik mijn slag geslagen! We vergeten maar even dat de baby pas 5 maanden is en nog niet eens kan zitten laat staan al iets heeft aan dit ding. :sweat_smile:.

En omdat levertijden op fietsen mega lang zijn op het moment en ik m’n fietsenplan dit jaar nog kon inzetten. Alleen met het voorzitje:

8 likes

Oh die skelter heeft mijn dochter ook! Ze was echt helemaal fan van dat ding. En de kleur is zo leuk.

1 like

Wat lief! En wat een superleuk pakje zeg.

@Coco we hebben ook roze eetkamerstoelen dus hij matcht zelfs met de inrichting :sunglasses:

1 like

Wat een leuke! Zou die geschikt zijn voor baby’s met lang bovenlijf en korte benen? De paar pakjes die ze tot nu toe gehad heeft, zaten altijd zo beroerd.

Hier hetzelfde, alleen dan een lang kind met lange rug en megalange benen.
Dit soort pakjes (of met voetjes er aan) heeft J helaas nooit kunnen dragen, terwijl ze zo schattig zijn. :sob:

Aaaaaahh dit is zo schattig. Please spam me dood met je baby in dit pakje.

1 like

Oeps.

9 likes

Oh die geruite pyjama :heart_eyes: .
Die wil je toch gewoon aan met het hele gezin! :scream:

1 like

Ik sluit mij ook aan. Kind is bijna 3. Kan in de lengte van benen makkelijk 104 hebben maar hij zijn middel past die met gemak nog maat 80. Dit is zo lastig!

1 like

Dat kan ook!! Haha! Hebben bij Next van die gezinspakketten met pyjama’s, daar is dit er eentje van.

1 like

Brb, even naar de site van Next :grimacing:

Bestaat niet

4 likes

Twinninggggg, N heeft die sweater ook. De overgooier wil ik nu ook. En bedankt!

1 like

Wat een goeie vondst! :heart:

1 like

Omg ik baal zo dat mijn baby hoogstwaarschijnlijk na kerst wordt geboren. Ik kan niet wachten tot ik allerlei kerstpakjes en truien kan kopen :heart_eyes:

1 like

Doei geld.

1 like

Ik heb al een voetenzak van baby’s only maar die is helemaal van zachte stof. Als beetje regent in het zitje ben ik bang dat het snel doorweekt. Als ik regenkap vergeet oid.

Oke misschien smoesje, het is gewoon mooi en ben geinfluenced hier.

En ga zo naar de zeeman voor bambi pyama en zwart shirt voor mezelf met tijgerkop. Door die Helmond insta geinfluenced. :see_no_evil:

7 likes

Haha ja! Dat vind ik ook leuk aan het forum, ondek zo merken die anders niet snel zie.

Ik heb de lichte pyama gekocht, nijntje knuffel (ze staarde er zo naar)!, spiegelboekje en nog groene trui en een gestreepte roze trui en roze broek. :sweat_smile:

Ik mag nu voorlopig niks meer kopen. Ze moet nog zoveel aantrekken voordat ze eruit gegroeid is.

2 likes

Is deze van zeeman? Ga ik zo onderweg :grimacing:

1 like