Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Oh die is fantastisch! Ik houd hem nu al bijna een jaar bij :slight_smile: echt super leuk om terug te lezen. Ik merk dat ik het makkelijk bij houd omdat het echt maar een regel per dag is. Soms doe ik een week met terugwerkende kracht, maar ik maak tegenwoordig zoveel foto’s de hele dag door dat ik altijd nog wel ongeveer weet wat ik deed haha.

3 likes

Wat een leuke rompers van de c&a! Daar ook maar eens langs binnenkort



Eerste bestelling bij Lindex, ben super benieuwd. En we bleken nog helemaal geen shirts in maat 50 te hebben :sweat_smile:

7 likes

C&a binnenkort ook maar weer even aandoen dus, vind het daar online altijd mwah maar heb voor K. ook echt leuke dingen gevonden in het verleden!

Moet van mezelf eerst even de kleine maatjes uitzoeken en in kaart brengen wat ik heb en wat er bij moet om het winterproof te maken. Ben alleen maar bezig met kleertjes en nog niet met de babykamer haha (wel al een idee wat we willen, mn kantoor is nu qua meubels verhuisd en moet alleen de inhoud vd muurkasten nog maar wil die eerst ff uitzoeken voor ik het klakkeloos naar zolder pleur).

@jojo ooooh die printjes op die pyjamas zo leuk!!

1 like

Deze jas met sjaal, muts en handschoenen :heart_eyes:

35 likes

Ja precies, ik kan er online nooit wat vinden maar als je er regelmatig binnenloopt dan heb je af en toe echt hele leuke dingen. Maar heb dat daar ook voor mezelf zo, heb bv een hele toffe jas en rok van daar maar meestal is het niks.

1 like

@anon50301661 fijn om te horen dat jij de uppababy ook fijn vindt! Ik las ergens dat die als beste uit de test kwam en toen dat idee zich eenmaal in m’n hoofd genesteld had kon ik niet meer normaal naar andere kinderwagens kijken :woman_shrugging: :joy: Ik vind hem zo soepel rijden, en inderdaad die boodschappenmand, zoveel ruimte!!

1 like

Waarvan :scream:

2 likes

Oh sorry dacht dat het op het plaatje erbij stond, prénatal!

Oehhh waar heb je die opbergdoos gekocht?

Mijn moeder stond op de stoep met een nieuw jasje voor J:

Ze kent mijn smaak zo goed, deze stond op mijn lijstje maar ik was aan het wachten op een kortingsactie.
Ze heeft dezelfde gekocht voor mijn nichtje van 6 in een grotere maat. :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

Van 3sprouts issie! Ze noemen hem een speelgoedkist en hebben met allerlei verschillende beestjes.

1 like

Zodat ze lekker in de plassen kunnen stampen straks :smiling_face_with_three_hearts: mocht vorig jaar ook maar toen werd alles nat en koud.

7 likes

Wow in mijn beleving zijn die pakken veeeel duurder! Heb jij enig idee hoe ze vallen qua maat? Want ik zie K. straks ook al de halve herfst en winter zeiknat zijn en dan lijkt zo’n pak me handiger dan een losse jas en broek.

Geen idee! Zal ik het laten weten als ze binnen zijn?
De pakken zijn nu in de sale :smiley:

Ooh vandaar die lekkere prijzen. Laat maar weten :slight_smile:

1 like

Oh ik ben ook heel benieuwd naar de maatvoering. Hier 2 mini’s (15 maanden maar amper in maat 80) dus twijfelde al over deze

1 like

Hier ook! Jongste is 20 maanden, zit ook in maat 80. Maar anders kunnen we vast de pijpen wel omslaan en als het wat wijder zit is ook niet zo erg.

1 like

Nee klopt, maar het is natuurlijk al een baggy model en als het dan ook nog 10cm te lang is lopen ze wsl niet lekker met al dat extra materiaal.
Maar dan kunnen ze er wel lekker lang mee doen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wij hebben deze ook. Ze vallen normaal tot groot, maar doordat de boorden heel strak zijn kunnen ze ook gerust een maatje groter aan! Dan doe je er lang mee. Zijn echt ideaal, goede kwaliteit ook.

En die site heeft eigenlijk altijd sale haha wel fijn anders is het inderdaad heel duur.

3 likes

Omg zo mooi. Dit zou ik zelf zo aantrekken :sweat_smile:

1 like

Ja ik ook haha. Ze hebben nu toevallig een twincollectie bij prénatal met jassen voor moeder en kind maar deze helaas niet.

1 like