Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Haha jammer! Zag vandaag toevallig een look S like ervan bij Vila Clothes. Ik wacht tot de glamour dat voor wat korting.

1 like

Goed om te horen!

1 like

Morgen of donderdag ga ik hier posten! Mijn zara bestelling voor J komt binnen :sunglasses:. Moet t wel passen natuurlijk

4 likes

Jaa ik heb een jas van scotch en soda van vorig seizoen in dezelfde kleurstelling en bijna dezelfde ruit. Ik twijfelde al om deze voor I te kopen om te twinnen.

1 like

Ja jongens. Het is een meid. Dus. Eh. Tja.
De doos jongens kleertjes blijft dicht hahaha

20 likes

Ze is wel al groot zeg :stuck_out_tongue_closed_eyes: (haha nee denk de jeans voor T?)

Nee ze is ruim 4kg dus bestelde alvast de spijkerbroek :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

Nee jeans voor T idd haha. Maar de rest is denk ik over 2-3wkn wel passend met de Zara maatvoering voor mini’s :joy::joy:

4 likes

Ooh dan zal ze dat idd zo wel passen allemaal. Alleen maar fijn als ze al die leuke dingetjes snel past :heart_eyes:

1 like

Ik had alleen witte rompers met lange mouw nodig.

Sorry alvast voor de chaotische en vage foto

Samenvatting

19 likes

Omg ik zie dat ik morgen weer er langs moet! Die giletjes staan heel hoog op mijn verlanglijstje namelijk :joy:

1 like

Hij zo lekker zacht. Helaas niet in mijn maat :joy:

1 like

De ZARA bestelling is toch leuker dan ik dacht. De shirtjes nog wel iets te lang, maar kan prima. Ik heb 2 setjes met minnie mouse gekocht, vond mijn vriend en J helemaal leuk haha. Hieronder de set met Minnie, een oversized trui en legging met minnie en stippen :nerd_face:. Mocht niet meer uit…


Zal morgen ff foto’s maken!

24 likes

Ja, vond ik ook! Moest er wel wat aan wennen maar t staat echt leuk! Ondanks dat ik echt niet van die disney printjes ben haha

1 like

De trui is heel licht roze, is fleece van binnen. Dus ideale chillpakkie

1 like

@Ohappyday Ik ben ook totaal niet van de Disneyfiguren en printjes maar ik was afgelopen zaterdag bij Zara en was ook een beetje verliefd op die trui. Nu heb ik spijt dat ik hem niet heb meegenomen. Ik zou hem met een zwarte Skinny jeans of legging aantrekken :heart_eyes:

1 like

Zara bestelling is binnen. Kan dat arme jong eindelijk weer iets met lange mouwen aan :wink:

Maar deze viel groot en ik vond beide kleuren leuk, dus ook een maatje kleiner in groen.

Maar ik zag net bij het zoeken van de afbeeldingen alweer nieuwe te leuke dingen :sweat_smile:

12 likes

Deze als verjaardagscadeau voor N.

27 likes

Ohhh dat spijkerblousje wil ik ook voor T!

1 like

Vanaf een jaar ongeveer bij ons!

1 like


Toen ik wilde afrekenen zag ik dat ik 900 euro in de min sta hahaha janken. Heel mn eigen risico moest nog betaald worden na de ziekenhuisperiode. Maarja gelukkig heeft mijn vriend ook een pinpas :woman_shrugging:

15 likes