Oooooh dat pakje van de hema prenatal hebben ze ook veel leuks in die kleurtjes
Ohhhh krijg je een jongen?
Oooh die pakjes zijn zoooo leuk he! K. had de groene variant In 68 en die stond haar zo leuk. Kaj niet wachten tot der zus die past. Heb laatst heeeeel erg staan twijfelen over de petrolblauwe variant in een kleinere want die vond ik ook heel erg leuk. En dan met of een lichtroze mutjes/slofjes of dat roodbruine erbij zoals op die andere foto’s van jou,
Wat fijn!
Dat is het belangrijkste. Maar super zeg, ben heel blij voor jullie!
Ah die pakjes zijn zo leuk! Ik heb die in beige, grijs, blauw, groen en bruin. En slofjes in bijpassende kleuren. Staat zo lief.
Nou, idd! Ze hadden ook een grotere versie, misschien haal ik die ook nog wel. Alleen al om hem te pesten.
Hahaha noooooooo.
Nou, die gaat dus weer terug. Wat een lelijk ding in het echt.
Geen idee waarom, maar deze new arrivals (die al op mijn verlanglijstje stonden) bij H&M hadden 50% korting. Voor die prijs kon ik ze niet laten liggen, ik vind jurkjes met leggings zo leuk voor J.
Ik zag dat eerste jurkje zonder op avatar te letten en toen dacht ik gelijk; dit moet frauhelga zijn, haha. Leuke jurkjes!
Hahahaha echt, wat grappig!
Haha ik had precies hetzelfde!
Ok ik heb al mijn principes ten aanzien van hysterisch plastic speelgoed aan de kant gezet en voor 30 euro een shitload aan Toet toet en Zoef zoef spullen gekocht via MP. Letterlijk een verhuisdoos vol banen, garages, auto’s en dieren.
Net een baan gebouwd met een deel van de spullen en ik ben plaatsvervangend excited voor als ze morgen beneden komen (ook erg leuk met een balletje btw, en maakt een stuk minder herrie. Dus misschien zijn alle auto’s morgenmiddag ‘kapot’ als het geluid me de keel uit hangt):
Oke dit is allemaal echt veeeel te groot. Zo jammer!
Moet verzendkosten betalen om het terug te sturen, vind ik stom want ik hou dus niets. Dus misschien kan ik er hier iemand blij mee maken? Valt allemaal denk ik als (een ruime) 92. En K heeft nu 80/86 dus no way dat hij dit richting kerst aan kan haha!
Kwaliteit is echt top. Kan extra foto’s sturen als iemand interesse heeft! let me know.
Awhh, dat is zonde zeg. Mijn ervaring is ook dat NEXT echt groot valt. Ik koop vaak de broeken ook in huidige maar dan op de groei, omdat ze meestal al te lang zijn.