Aan de kant ik kom eraan, snel op weg naar het ziekenhuis! Ik ben Ans Ambulance!!!
Bereid je voor op catchy liedjes die je voor altijd mee kunt zingen.
Aan de kant ik kom eraan, snel op weg naar het ziekenhuis! Ik ben Ans Ambulance!!!
Bereid je voor op catchy liedjes die je voor altijd mee kunt zingen.
Next valt eigenlijk altijd als de tweede (bijvoorbeeld 86-92) maat. Dus als maat 92 in dit geval.
Dat lampje ga ik ook kopen! Wij willen graag een bosthema in de babykamer, dus die past er perfect bij. Echt heel schattig.
Wat een gezellig lampje!
HAHAHA IK GA STUK! Die kende ik nog niet love dat woord
@Zitzak Kom je meeeeeee met de politieeeeee, vang de boevennnnn en neem ze meeeee, ja!
Echt tot in je nachtmerries. Maar die kleintjes vinden het super.
Zo leuk!! Is die ook van Zeeman?
Omg die ging laatst om half 11 savonds spontaan aan. Wajoh schrok me helemaal dood.
Leuke kleurtjes gekozen!
Ik heb laatst een set met 7 bibs spenen bij Bol besteld. Alleen daar zitten natuurlijk altijd kleurtjes bij die je zelf niet zou kiezen. Die liggen mooi standaard op de opvang nu.
Die vind ik ook zo leuk durf alleen nog niet te gokken welke maat hij dan past…
Groot!
Ik heb ze nu ook in maat 50 en maat 56, ik vind dat ze goed op maat passen. Omdat ze met ritsen zijn, vond ik het wel lastig om toen 50 een beetje krap werd, E’s linkerbeen in de broekspijp te krijgen. Dus ik zou dan misschien voor iets groter gaan, dan weet je zeker dat ze het aan kan. Maar ik moet ook wel bekennen dat ik niet zo’n moeite heb met een klein beetje oversized bij een baby
Haha ik heb ook al 2 kersttruien in huis zou het liefst morgen de kerstboom zetten, kan wel wat gezelligheid gebruiken haha
Lindex valt echt heel groot!
@jojo van mijn man ook, maar ik ga waarschijnlijk de week voor kerst bevallen (of nog een week eerder) dus hier komtie gewoon in november al. Want jullie snappen hij kan dat niet zo goed als ik dat kan
Heeft Lindex ook matchende volwassenpyjama’s? ik mag zowaar voor ons allemaal een matchende kerstpj kopen! (Ik dacht dat gaat hij noooooit willen, wat kinderen al niet met je doen haha).
Hier heeft hij 1 keer heel lief bedoeld vast de boom in elkaar gezet terwijl ik weg was, kom ik thuis heeft hij een hele rij overgeslagen en er 2 verkeerd omgedaan dus eerste de kleinere en erboven de grotere zelfs na heel veel complimenten dat ik het zo fijn vond dat hij het merendeel al had gedaan, krijg ik dit nog ieder jaar te horen als reden dat hij niks doet “want ik doe het toch niet goed”. Uhh nee het was idd echt niet goed
@Moon86 oehh ga ik daar vast kijken! Hoop sowieso in november wel op meer plekken dat ze het gaan hebben!
Hahaha @Suikerklontje vind het wel knap hoe je man dat voor elkaar heeft gekregen. En ik zou ook zeker extra vroeg de kerstboom zetten als je net voor kerst waarschijnlijk ingeleid wordt, hallo al die voorpret. Mijn man is ook dol op kerst en kerstboom decoreren dus we gaan lekker samen kerstballen shoppen
Edit: verkeerde topic haha
Haha ja geen idee. Iedere rij heeft een eigen kleurtje wat zowel aan het einde vd takken als de ring waar ze in gaan staan. Dus het is best een prestatie toch
Wolkenkussentje die echt perfect op de babykamer past (blauwe muren, regenboogkleed en in de lijsten komen ook posters met beestjes tussen de wolken), pyjama voor K. en ook nog maar een lekkere warme pyjama voor babyzus. (Zeeman)
@Moon86 herkenbaar, ik geniet echt van die sfeer. Heb nu ook al wat lampjes enzo opgehangen hoor met de herfstdecoratied (waarvan ik dacht dat ze van plastic waren en dus wel op de lage kast konden, maar blijkbaar zijn ze van piepschuim want er staan inmiddels wat tandjes in😂).
Wie weet waar de broekjes over het algemeen wat langer vallen? N draagt nu al regelmatig maat 68 en dat zit dan mega ruim bij haar buik en zakt steeds af. Ze heeft eigenlijk maat 62 maar die broeken komen soms tot halverwege haar onderbenen. Ik denk dat ze dus in verhouding lange beentjes heeft. Iemand tips?