Name it!
Edit: oh wacht dat is wel meer de jeans, weet niet hoe dat in de kleine maatjes zit.
Name it!
Edit: oh wacht dat is wel meer de jeans, weet niet hoe dat in de kleine maatjes zit.
Noppies al geprobeerd? Misschien had mijn baby korte dikke pootjes maar die waren hier altijd een kilometer te lang.
@anon37686689 Wij hadden ook 1 Noppies legging broekje cadeau gekregen en was voor mij zoontje ook veel te lang. Verder zelf nooit wat van gekocht, dus ik weet niet of dat voor al hun broekjes geldt.
Ja bij mijn lange slungel past alles van Noppies ook altijd goed (laatste keer gemeten was ze 72 cm lang en 7 kg, ze kan rond haar middel nog 56 aan maar qua lengte heeft ze wel 74 nodig). H&M zit bij ons verrassend genoeg ook altijd goed, NAME IT vind ik ook fijn en ZARA is echt een drama.
H&M en Lidl.
Ik moet me echt inhouden om niet teveel voor de baby te kopen, eerst maar eens afwachten of alles goed is en gaat. Maar we hebben in ons hoofd de babykamer al ingericht en dit leeuwtje past er echt te schattig bij en hij lag alleen in de stellingkast en dat vond ik zó zielig dus heb ik hem gekocht. O, hormonen
Levert vast wel karma punten op
Voor I:
Voor J:
En nu verder met mn zoektocht naar de verrekte enfant regenlaarzen die overal uitverkocht zijn
Ik krijg die laarsjes steeds te zien in een ad van Afound, heb je daar al gekeken?
Hahaha dat blaadje
Ohhhh dat jasje had J vorig jaar ook! Zo lief
Zo stylish
Na jou tip wel! Maar helaas.
Mijn Jongste is net 1 jaar, maar toch wil ik dit allemaal hebben!
Zó leuk!
Dat jasje heb ik gekocht toen ik echt amper zwanger was. En ze kan er nog niet eens in nu hoop dat ze even snel gaat groeien want hij is zo schattigg
Och waar zijn deze van? kunnen ook wel voor jongens, toch?
Tuurlijk kan dat! minimocassins.com komt het vandaan. Ze hebben ook schattige met veters voor als ze wat groter zijn, zoo leuk!
Sowieso love Little Dutch! Hebben echt heel leuk spul waar onze dochter (15m) Veel mee speelt.
@Qwerty123 mijn eerste idee voor de babykamer (toen was ik nog geen eens zwanger haha) was beetje een oceaanthema en toen was ik zwanger en kwam Little Dutch met deze lijn (bij Prenatal en Sostrene Grene hebben ze ook leuke dingetjes passend bij dit thema). Alleen toen zag ik een heel tof vloerkleed en werd het toch iets heel anders in de babykamer maar vind het echt een hele leuke lijn!