Mijn geweldige record van anderhalve dag niks posten, mag natuurlijk even onderbroken worden om aankopen te showen:
Edit: vind die broek zo leuk!! Weet niet meer wie hem hier postte van de week, maar dankjewel! Dat propje van me past nergens in met haar worstenpootjes en ben die joggingbroeken wel zat 
Ohh is dat broekje ook van de hema??
Ja!
Omg need 
Ugh ik wil nu ook dat flared broekje!
Net mezelf vermanend toegesproken terwijl ik op de site van Lindex zat voor wat twinning items, want 7 euro verzendkosten en ook gewoon echt al veel kleren.
My mind: ‘Maar Zalando verkoopt ook Lindex
’
Resultaat:
Broek en trui heb ik ook! Staat echt leuk.
Nadat ik 2 miskopen heb gedaan op marktplaats ga ik voor speelgoed maar gewoon voor nieuw, even m’n slag geslagen bij Lidl.
Net besteld, ging nog even terug naar de site om plaatjes te zoeken en nu is t meeste al uitverkocht en alles is een paar euro duurder dan een uur geleden? Heel gek.
Wat een leuk speelgoed zeg 
Is dit H&M? Ook kleine maatjes? 
Haha dat was ik denk ik! Met een aan-foto in het winkelwagentje
Echt hé? Ik wil eigenlijk die krokodil bewaren tot iets later, dan heb ik straks nog een keer iets nieuws. Vind ik alleen stiekem jammer want ik vind het zelf allemaal erg leuk 
Heel leuk! Waarvandaan?
Voor de kleinste en grootste 
Ik heb voor T ook het zwanger en baby boek ban MAAN namelijk & van E heb ik zwangerboek van Lifestyle2love 

Nee Zara! Ehmmm de baby meisjes!
Hier vanaf de geboorte 
Ik heb zelf heel veel gehad aan de Facebook groep “veilig samen slapen”!!
Hier vanaf het begin 
Edit: Ik lig dan op mijn zij met mijn benen opgetrokken en dan mijn arm rechtvooruit zeg maar, dan leg ik de baby daar tussen. Ik zou niet de baby gewoon in het midden leggen en dan met je rug er naar toe liggen ofzo. Ook leg ik mijn anderen arm over zijn buikje zodat ik voel dat hij er nog ligt.

Dankjeee