Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Een collega van mij is zwanger en ik wil een leuk cadeautje kopen maar weet niet zo goed wat? Het is haar eerste kindje en ze is zwanger van een donor. Ik wilde eerst een invulboek doen, maar die is er volgens mij niet echt daarvoor?

Ik wil mn bericht later nog weghalen dus niet citeren svp

Ik heb dit invulboek van de HEMA gekregen, en ben er echt blij mee. Er wordt 1x gevraagd naar de andere ouder, dat kan ze open laten of er een foto overheen plakken. Bij de tweede vraag naar opa en oma kan ze of de bladzijde eruit scheuren (zie je niet omdat het ringband is) of ook foto’s er overheen plakken.
Het boek heeft bladzijdes voor iedere maand, stelt vragen of de baby dit of dat al doet, wat het favoriete speelgoed of liedje is etc. Er is ook ruimte om zelf dingen op te schrijven die je wilt onthouden. Ik ben er erg blij mee in ieder geval, zou het zeker zelf aan een ander cadeau geven :blush:

Neem geen beige, die verhaart zoveel. Spreek uit ervaring. Wel echt lief voor kinderen.

1 like

Haha jaaaa! Ze is zooo lief echt niet te doen

1 like

Prenatal voor E :heart:

16 likes

Ohhhh dat jurkje droeg J vorig jaar (haar tweede kerst). Zo lief! :heart:

1 like

Ja ik had al vrij snel door dat dit al een paar jaar de collectie van prenatal is :joy::ok_hand:t2:
Dus voor 5€ op Vinted gescoord :joy::joy:

4 likes

Ik ben bij babypark geweest (Amersfoort) Goede service en goed geholpen.
Babydump is ook goed.
Beide hebben meerdere vestigingen.

1 like

Ik koop waar het het goedkoopst is. Behalve bij Van Asten want ik kan me herinneren dat iemand hier heel slechte ervaringen had, haha. Ik vind Baby-Dump kut om heen te gaan maar prima om te bestellen. Prénatal heb ik eigenlijk alleen goede ervaringen mee, maar ik heb pas twee keer besteld daar. Wel een kinderwagen, en dat ging heel snel en soepel!

1 like

Ik zou een lijstje maken wat je graag wilt en dan de folders goed in de gaten houden (in de reclamefolder app kun je ook zoeken op product). En dan daar waar het het in de aanbieding is / het goedkoopste. Zo hebben wij dingen bij verschillende winkels gekocht.

1 like

Ik zou een lijstje maken met wat je wil hebben, dan kijken waar ze alles hebben, er heen gaan en onderhandelen over de prijs als je alles daar koopt. Het is even een drempel over, maar vaak is er ruimte voor bij die grote ketens. Ik weet dat het sowieso kan bij Babypark.

1 like

Wij hebben in Prenatal Amersfoort bijna alles gekocht, icl Bopita babykamer. Kregen veel korting etc. Had wel problemen met levering van de kinderwagen. Op moment van bestellen was het op voorraad, maar daarna niet meer. Waren productie problemen bij Joolz zelf. Uiteindelijk na bevalling de wagen gekregen, ruim 4 maanden delay! Maar elk ander probleem met de Joolz is door Prenatal echt uitstekend opgelost.

Bij babypark was vorig jaar op black friday alles 10 procent korting, kan oplopen bij de grote dingen als kinderwagens en autostoeltjes :slight_smile:

Popje en met kleertjes

17 likes

Toevallig ook vandaag dat bovenste poppetje besteld voor sinterklaas. Maar dan de meisjesvariant. :grin:

2 likes

mn eerste Vinted aankoop :partying_face:

26 likes

Die heb ik m’n dochter gegeven voor haar eerste verjaardag. Enige speelgoed waar ze echt elke dag mee speelt. “Baby” moet ook mee naar bed, krijgt een speen, eten etc.
Ook naar aanleiding van een forum tip. Echt een succes cadeau! :smile:

2 likes

Wat leuk! M’n baby heeft al wel een pop, een oude pop van mij en daar toont hij geen interesse in. Maar ik denk dat die pop die van mij is geweest nog te groot en te zwaar is. Ik ben benieuwd hoe hij deze pop gaat vinden! :grinning:

1 like

De aankleding van de kinderkamers :ok_hand:t2:
3 voertuigen posters
Met van die houten lijst dingen
En de namen van de kids, 50cm breed :see_no_evil:

Allessss AliExpress :see_no_evil:
Posters zijn 60x40! Ben zooo benieuwd naar hoe z’n kamertje er straks uit ziet!

6 likes

Ohhh heb je linkje van de houten namen?