Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Hahahahahaha, ik zal het voorstellen. Zou dat passen bij mij met kraamverband :stuck_out_tongue_winking_eye: ach anders doen we beiden de boxervariant :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb vd week dus heel lang staan twijfelen over die newborn pakjes, die kerstboompjes erbij zijn van die knisperboompjes vet leuk. Maarja toen dacht ik dalijk duurt het allemaal lang met inleiden en is kerst al voorbij :joy: alhoewel als ze met kerst wordt geboren zo’n pakje we perfect is als eerste pakje haha.

Ik heb wel bij HEMA op het rek van vorig jaar een romper met kerstboom & my first xmas erop gescoord voor 50ct :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hahahahahahaha hij ziet me aankomen :joy::joy::joy:

Die met dat rendiertje op de billen is idd wel echt te schattig bij een kleintje :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Tuurlijk past dat bij je kraamverband is ook rood toch :speak_no_evil:.
Het newborn pakje zou wel echt een geweldig eerste pakje zijn!

Hahaha dat ondergoed is wel echt hilarisch @Superkonijn .

2 likes

Hahahahahaha :joy::joy::joy::joy:

1 like

Die boxpakjes :heart_eyes: hoop dat ze die nog hebben, zo schattig ook met dat knisperdoekje erbij

1 like

Ohh die namen zijn fantastisch! Heb je een link?

Iemand nog tips voor een tweede verjaardag cadeau, om te vragen van vrienden? Ik heb echt geen idee meer, het volgende krijgt/heeft ze (al)

• grimm regenboog
  • driewieler
  • step
  • houten speelgoed
  • keukentje
  • wobble

Ik heb echt geen idee en ook eigenlijk geen zin in nog meer plastic speelgoed etc haha

Spullen voor de tuin?
Geld voor trampoline
Een speeltoestel voor water en zand

Een badenkaart voor het zwembad
Geld voor een dagje dierentuin

Uitbreidingen voor de grimms regenboog? Bv de bouwplaten of halve cirkels.

Misschien dingen die op worden gebruikt: stiften, kleurboeken, knutselspul etc.

Ik bedacht me dat je gewoon op foto kunt zoeken op Ali

Ik vond deze
€ 7,09 8% Off | Pesonalized Hout Baby Naam Teken Nursery Decoratie Custom Naam Teken Bruiloft Verjaardag Baby Shower Partij Geschenken Thuis Versiering

2 likes

Ik zou ipv de driewieler een Trybike overwegen! Je kunt er ook een driewieler van maken, maar hier wordt sinds kort na de tweede verjaardag rondgestapt zonder ‘zijwieltjes’ dus ze heeft er dan misschien langer plezier van

We hebben een veloretti driewieler waar je inderdaad een wieltje af kunnen halen! Die is ook top, maar hebben we dus al

Vet leuk! Die pyjama’s :cry:

He’s a keeper!

1 like

Hebben jullie de tip voor iets leuks onder de 50 euro voor een meisje van 9 maanden?

Ooooh dat heeft hij goed gedaan zeg :smiling_face_with_three_hearts: leuk! Wel knap dat hij thuis de prijs pas zag haha, echt weer zo’n mannenactie :stuck_out_tongue_winking_eye: En die matching pyjama’s super leuk!!!

1 like

Alles uit de keukenkastjes :grin:
Iets leuks voor haar kamer, mooie poster oid
Pyjama
(Prenten)boeken
Muts / wantjes/ slofjes

Ik ben van de praktische cadeaus, zoals je ziet :see_no_evil:

1 like

Loopkar idd of activitykubus. Als ze die niet al heeft.
Sta/speel tafel. Of een enorme knuffel, daar is mijn dochter (11 maanden) enorm fan van op het moment.
Trekdier, poppenhuis, blokkendoos.

1 like

Aaah wat leuk om te lezen!

1 like

Even een beginnersvraag tussendoor! Ik ben nu 21 weken zwanger en we willen een beetje gaan beginnen met het kopen van de hele babylijst. Wij hebben geen auto. Zouden jullie toch een maxi cosi kopen? Gebruik je die dan veel?