Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Oh! Waar komt dat vogelhuisje/vogeltje/takje vandaan? :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ik heb net een paar nieuwe schoenen gekocht voor de kleinste, ik dacht slim te zijn en bij hetzelfde merk gewoon een maat groter te kopen.

Ik ga altijd uit van een vingerbreedte, ca 1/1,5cm, groeiruimte (wat ze zelf adviseren) maar met een maatje groter dan wat ze nu heeft, red ik dat niet, kennelijk scheelt een maatje groter volgens de tabel ook maar 0,6cm? Sla je dan dus eigenlijk altijd een maat over? Want die groeiruimte is er om te benutten toch?

Verjaardagscadeau is al binnen :smiley:
Krijgt ze er op haar verjaardag nog blokken bij.

25 likes

Nog meer leuke boekjes, deze voor mijn dochter van 3:

Deze voor mijn 2 jarige:

En voor mijn dochter van 7 is dit super grappige boek een grote hit:

Voor haar ook nog dit jurkje:

En voor de andere 2:

En voor de speelhoek in de woonkamer deze poster:

19 likes

@Printemps waar is het fantastische hipster vestje van? Ik denk dat K dit ook nodig heeft. :smiling_face_with_three_hearts:

Kidsdepot! Leuk he! Ik heb nog 2 andere vogelhuisjes van hetzelfde merk, ga ik denk ik aan de muur hangen of in de vensterbank zetten.
Ze zijn van vilt!

2 likes

Ja als je gegroeid blijkt is er een legitieme rede tot shoppen toch :smiley:
(ondertussen struin ik voor die broekjes nog even Vinted af haha, en dan gaan ze misschien weer retour :’))

Oja en h&m ook nog maar eventjes meegepakt.

7 likes

Ik meld mij hier ook even aan!
Ik heb een dochtertje N. van mei. Bijna 9 maanden dus :pleading_face:.
Ik lees al een tijdje mee en ontdek dankzij (of mijn vriend dat ook zo ziet weet ik niet😂) jullie heel veel nieuwe leuke webshops! Ik hou wel van die ZARA stijl.
Ook heb ik de wonderen wereld van vinted ontdekt, help!:joy:

3 likes

Ik heb de hele H&M bestelling opnieuw gedaan in maat groter :joy:
H&M valt groot had ik bedacht. Dus ik dacht: dan doe ik maat 68 = dan 74.
Maar ik kleedde vanochtend E aan… en keek naar de maat, maar rompertje 68 van H&M zat niet echt eh, ruim :joy:

Dus hup, alles in 74 er achter aan besteld :roll_eyes::see_no_evil:

1 like

Valt dat groot of klein?
#askingforafriend

Klein! Ik raad aan om sowieso een maat groter te bestellen.

1 like

Zal het doorgeven aan die friend :upside_down_face:

5 likes

@Patagonia

Ligt het aan mij of is dit 99% zeker uit dezelfde fabriek als de Zara Haha

Ik heb effe niet helder wat er nou gebeurde, maar heb een vinted bundel gekocht :joy::face_with_monocle:

Edit: Zara & MarMar (totaal 16€)

20 likes

@Oprah ik vind Mango net als Zara hit of mis. Over het algemeen valt het klein, maar K. had zowel dingen in bv 74 die ze droeg toen ze in 68 zat als dingen in 74 die ze droeg toen ze in 80 zat en stuur daar vaak ook veel terug omdat het dan bv bij K. heel kort en wijd (dat ze er echt 2x inpast) valt.

Mango heeft ook een outletsite (mangooutlet.com) waar regelmatig leuke dingen op staan!

2 likes

Ik zoek nu ook voor T maar vind het echt moeilijk… hoe groter ze worden hoe minder er is ofzo?
Ik verkoop zelf ook niks door van T eigenlijk want alles is zo afgeragd. Ze dragen het langer (ik bedoel E heeft maat 68 zo’n 5wkn aangehad, T draagt nu al een jaar 86/92). En met buitenspelen enz wordt het niet mooier op …

Dus als iemand nog tips heeft? :grimacing:

OJA en dan Ben ik ook nog intens kritisch :joy:
Niet te druk, rare teksten, grote afbeeldingen, felle kleuren :crazy_face::see_no_evil:

Qua grootte bedoel je haha? Ja T is niet zo groot :see_no_evil::see_no_evil:

Naja het meeste is zo af gedragen… omdat ie het al een jaar draagt. Vooral broeken zitten amper nog knieën en zitvlak op. Shirts vaak ook veel vlekjes en na 30x wassen ook heel dun :see_no_evil:

1 like

Ik verkoop heel veel door. Niks echt afgedragen. Misschien Besch mijn kind te veel kleren dan :rofl:

1 like

Haha ja ik denk dat T idd niet veel kleding heeft :grimacing:
5 broeken en 8-9 bovenstukken :see_no_evil:
Dus alles wordt wel 1-2x per week gewassen haha