Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Gelukkig had ik al aardig wat in maat 50 maar toch net niet genoeg. Het zit allemaal nog aardig groot dus ze past het denk ik nog wel een tijdje. Wel jammer dat niet alles online staat. Tips voor leuke webshops met maat 50 zijn welkom!

Allemaal Hema.

13 likes

We hebben nu haken in de schuurdeur en straks kunnen we hem hopelijk ergens in de tuin hangen in het nieuwe huis, zoveel zin in!
image

Voetenzak van de wagen past niet in de buggy dus een nieuwe universele met wollen binnenkant

Ballen in pasteltinten

9 likes

Ik heb echt heeeeeel veel via vinted en hier gekocht in maat 50/56. Ze zitten er soms maar zo kort in dat je daar echt de leukste items hebt voor de kleinste prijsjes. Ook nieuw/amper gedragen.

Zó leuk die kleine maatjes. Mijn kledingkast staat nu net een week en loop er elke dag wel even tussen te sneupen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik had ook al veel via vinted en ook wat via hier inderdaad! Zeker heel goed te doen, alles zag er nog als nieuw uit.
Ik heb daar ook weer gekeken maar ik heb het nu wel direct nodig, via Homerr duurt te lang en bij de rest vind ik de verzendkosten teveel voor één artikel, dan scheelt het soms niks of heel weinig met de nieuwprijs. Als je bundels hebt kan het wel uit maar ben nog geen echt leuke bundels tegengekomen helaas.

1 like

Jaaaa erg he. Door die zachte stofjes ben ik verslaafd aan een aantal merken maar allemaal nieuw best duur. Lang leve vinted daarin.

1 like

Dit herken ik wel ja. Ik ben ook al veel losse leuke items tegengekomen maar ik vind dat dan toch niet echt de moeite waard. Bundels zijn veeeeel fijner.

@Discopony dat dus :see_no_evil: Ik heb ook wel leuke items van goedkopere merken maar als ik nu zo die mooiere stofjes in huis heb. Oh man :money_with_wings: :money_with_wings: :money_with_wings:

1 like

Lekker de hele baby uitzet online bij elkaar aan het sprokkelen :heart_eyes:! Ik verveel me niet deze lockdown, haha.

29 likes

Hahaha je edit :joy:

1 like

Ik wil dit ook :heart_eyes:

1 like

Hier ook een baby waarbij maat 50 eigelijk te ruim was (nu 8wkn en veel zit nu echt goed), en hier paste dingen van JBC het snelste fijn maar ik weet eigelijk niet of die naar NL verzenden. En de 3 voor 2 pyamas van Lindex!

1 like

Oh! Waar komt dat vogelhuisje/vogeltje/takje vandaan? :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ik heb net een paar nieuwe schoenen gekocht voor de kleinste, ik dacht slim te zijn en bij hetzelfde merk gewoon een maat groter te kopen.

Ik ga altijd uit van een vingerbreedte, ca 1/1,5cm, groeiruimte (wat ze zelf adviseren) maar met een maatje groter dan wat ze nu heeft, red ik dat niet, kennelijk scheelt een maatje groter volgens de tabel ook maar 0,6cm? Sla je dan dus eigenlijk altijd een maat over? Want die groeiruimte is er om te benutten toch?

Verjaardagscadeau is al binnen :smiley:
Krijgt ze er op haar verjaardag nog blokken bij.

25 likes

Nog meer leuke boekjes, deze voor mijn dochter van 3:

Deze voor mijn 2 jarige:

En voor mijn dochter van 7 is dit super grappige boek een grote hit:

Voor haar ook nog dit jurkje:

En voor de andere 2:

En voor de speelhoek in de woonkamer deze poster:

19 likes

@Printemps waar is het fantastische hipster vestje van? Ik denk dat K dit ook nodig heeft. :smiling_face_with_three_hearts:

Kidsdepot! Leuk he! Ik heb nog 2 andere vogelhuisjes van hetzelfde merk, ga ik denk ik aan de muur hangen of in de vensterbank zetten.
Ze zijn van vilt!

2 likes

Ja als je gegroeid blijkt is er een legitieme rede tot shoppen toch :smiley:
(ondertussen struin ik voor die broekjes nog even Vinted af haha, en dan gaan ze misschien weer retour :’))

Oja en h&m ook nog maar eventjes meegepakt.

7 likes

Ik meld mij hier ook even aan!
Ik heb een dochtertje N. van mei. Bijna 9 maanden dus :pleading_face:.
Ik lees al een tijdje mee en ontdek dankzij (of mijn vriend dat ook zo ziet weet ik niet😂) jullie heel veel nieuwe leuke webshops! Ik hou wel van die ZARA stijl.
Ook heb ik de wonderen wereld van vinted ontdekt, help!:joy:

3 likes

Ik heb de hele H&M bestelling opnieuw gedaan in maat groter :joy:
H&M valt groot had ik bedacht. Dus ik dacht: dan doe ik maat 68 = dan 74.
Maar ik kleedde vanochtend E aan… en keek naar de maat, maar rompertje 68 van H&M zat niet echt eh, ruim :joy:

Dus hup, alles in 74 er achter aan besteld :roll_eyes::see_no_evil:

1 like

Valt dat groot of klein?
#askingforafriend