Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

De deurkrukjes zijn al binnen! Direct erop gezet. Zó blij mee. :white_heart::white_heart::white_heart:

Foto weg

35 likes

18 likes

Haha jep. Wilde mn man. Mn schoonmoeder heeft zelfs een draak gehaakt :see_no_evil:

2 likes

Het is echt een super leuk interactief boek! Als het tijger boek favoriet is dan is “Dit is uil” een aanrader.

Even een random bladzijde:

6 likes

Ja leuk! Had er al wat dingen over gelezen. Vibd het zo jammer dat je nu niet even in de boekenwinkel kan gaan kijken.
Ik zet hem op ons lijstje!

Wauw super mooi! Misschien lees ik er overheen maar waar heb je de grepen vandaan?

1 like

Van etsy. Kostte geen drol en was er dus binnen 2 weken vanuit China. Dit is de link:

Een pop up tentje om mee te spelen (wij hebben een Frozen kasteel en een peppa big busje), verkleedkleren is hier inderdaad ook een groot succes, dokterskoffertje (maar dan moet je wel mee doen :geek:), electro of van clementoni heb je ook de pratende pen, loco bambino, wel van Duplo dus misschien heb je het al maar de treinbaan die je met een app kan aansturen is erg leuk, rijgkralen, Playmobil 123

2 likes

En? En? En?
Ben heel benieuwd of de kleine net zo enthousiast is als jij haha :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Jaaa ze ging er meteen opkruipen en klimmen! :grin: en we hebben het op een gegeven moment tegen de bank gezet en toen kon ze ook lekker op de bank klimmen en er weer af. Ze heeft er maar 15 min mee kunnen spelen dus hopelijk vind ze het morgen ook nog leuk haha

3 likes

Hier wordt dat opgegeten :upside_down_face: wat is je truc?

3 likes

Oh wat leuk, nu wil ik ze helemaal hebben haha. Denk wel dat zoiets lang leuk blijft, als ze groter wordt kan ze er zelf iets mee maken etc.

1 like

Een kind wat daarin gelukkig niet op der moeder lijkt? :upside_down_face: (ik at als kind ook alles op, klei, zand, lijm etc).

Nee uhm geen idee…De eerste keer ben ik er echt naast blijven zitten en zodra het naar haar mond ging zei ik dat dat niet mocht. Nu ben ik wel in dezelfde ruimte, maar terwijl ze dan bv aan de keukentafel zit te kleien ben ik het avond eten aan het voorbereiden. De eerste paar keer heb ik er nog wel wat van moeten zeggen, maar nu niet meer. Wel dat ze er niet mee mag gooien en dat haar zusje het ook niet hoeft :joy:

1 like

Ja dat denk ik ook! Dan gaan ze er weer op een andere manier mee spelen :grin: ik zou ze gewoon bestellen haha. Krijg je geen spijt van!

1 like

Nieuwe dingentjes voor J in maat 74 :dizzy_face:

2 keer

En voor I deze, hoop dat ze het laat zitten.

11 likes

Dat weet je nooit hè :joy: kan ook al te klein zijn :crazy_face:

2 likes

Ook wel zo ongeveer een forumhit in deze subcategorie volgens mij. Nu moet het nog een keer gaan sneeuwen. Wel een beetje groter gekocht, hopelijk past ze m volgend jaar dan ook nog.

7 likes

Leukkk 4 van die dingen heeft N ook :heart_eyes:

1 like

Ik gebruik ze eigenlijk altijd met buitenspelen, niet alleen als er sneeuw ligt! Ideaal voor natte glijbanen, kruipen op een klimtoestel etc

2 likes

@Ovenschaal echt heeeeel vet!

Ik heb via instagram een Phil & Phae pyjama overgekocht (zie hieronder)
en WOW wat is dat een zacht stofje. Nu wil ik meer maar ik ben te skeer om ze nieuw te kopen (à €39 p.s.) :see_no_evil: Dus nu ben ik vinted, marktplaats, facebook en alles aan het afstruinen.

7 likes