Show je kinderaankopen #2 (Deel 1)

Mijn Hema doet nu aan bezorgen - via app bestellen en binnen 1u in huis.
En ze maakte reclame voor boxpakje. Blauw (“leuk voor een jongetje!”) en toen roze (“of meisje!”)
Nu heb ik heel recalcitrant de blauwe besteld voor E :upside_down_face:

6 likes

Ah lief dat je het vraagt. Gaat goed! Hij doet het super goed gelukkig. Hij is nu 6,5 maand alweer, gaat zo snel! Gisteren gewogen en hij is nu 5,6 kilo. Blijft een kleintje dus, hij zit op de -1 lijn nog steeds, maar ze verwachten wel dat hij het vroeger of later gaat inhalen. Hij moet van ver komen natuurlijk. Bij jullie ook alles goed? Hoe oud is je dochtertje nu?

4 likes

Wow wat gaat dat snel hè! Fijn dat hij het zo goed doet. En dat het een kleintje blijft is helemaal prima toch, zolang hij op zijn eigen tempo maar goed groeit! Heel fijn om te lezen, gaat het met jou ook goed?

N gaat ook super goed! Ze is nu ruim 8 maanden, ik snap nog steeds niet hoe dat zo snel kan gaan. Ze groeit goed, net iets onder gemiddeld maar wel op haar eigen lijn en ze begint nu ook steeds meer te eten dus dat is super leuk. We hoeven met haar nu sinds afgelopen maand ook niet meer maandelijks op controle in het ziekenhuis maar om de 3 maanden, dat scheelt al een hoop.

Raar, aangezien de hema als eerste (geloof ik) de termen jongen/meisje qua kleertjes in de ban deed. Was nog een hele rel toen over.

Ja, en ik vind zelf juist Hema weinig gender neutraal.

Alles wordt nog jongens / meisjes aangeduid. Had toen voor T een vestje, beetje Vaal groen. Met roze stiksels aan de binnenkant en de beschrijving: voor meisje. Why?

En hun kleuren zijn nog altijd best wel primair. Je koopt of een set van 3 hydrofiele doeken met 1 roze doek of met 1 blauwe. Waarom niet groen? Geel? Oranje?
Maar goed haha, niks van aantrekken :joy::ok_hand:t2:

Edit: haha oh ik zie nu op de Hema site dat ze wel veel gele doeken hebben :crazy_face::see_no_evil:! Maar goed 2jr terug (toen die ‘rel’ nog vers was) dus niet :see_no_evil:

1 like

10 likes

Lindex via Zalando

Sebra via Bol

Camcam Copenhagen via Bol

H&M, 1x voor baby en 1x voor peuter alvast voor voorjaar/zomer

H&M, 1x voor baby en 1x voor peuter alvast voor de zomer :blush:

H&M voor peuter

7 likes

Dat truitje wat ze aan heeft had mijn dochter ook. Past nu niet meer, zo jammer want vind het zo schattig :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Oooh dat haat ik echt! Zo had ik een rompertje gekocht bij de prenatal. Helemaal wit met 1 mini aardbei op de rechter borst, en 1 witte met een groen met gele (soort van) grassprieten(foto). Stond er met het afrekenen bij de aardbei “romper meisjes” en bij de grassprietjes stond “romper jongens”. Echt HOEZO?!:joy:

1 like

Ik heb vandaag mijn eerste vinted bestelling binnen gekregen :heart_eyes: kreeg om 17:35 de melding dat hij bij het pakketpunt was afgeleverd die tot 18:00uur open was. Ben er meteen heen gesprint natuurlijk​:joy:. Het ging mij vooral om het broekje want ik wilde die al zo lang! Dit setje was €12 terwijl dat broekje normaal al €18 is. En nog helemaal nieuw!

En dan nog 2 setjes van de Zara. Vind het toch soms nog best lastig om kleding voor haar te vinden! En wat irritant dat zara zo lang sale items laat staan die ze niet eens meer hebben. Maar goed, toch nog wat leuks weten te vinden vind ik zelf!

9 likes

Zit al weken te wachten op voorjaar/zomerkleding voor m’n april-baby en vandaag eindelijk wat collecties die uitkomen.

Beide CarlijnQ

21 likes

Een driewiel met duwstang en zonneklep. Soort buggy. Later kan je ombouwen tot alleen driewieler. Hopelijk is hond uitlaten dan wat makkelijker. Kinderwagen met 1 hand en scheve stoep is soms best zwaar.
En ze vind het denk ik ook leuker, doen alsof ze fietst.

1 like

En deze trui van Mini Rodini.

Edit: en dan wacht ik nu gewoon op H&M en Zara, moneywise

18 likes

Ik vind dit zo’n leuk merk! Ga sowieso wat aanschaffen voor straks in de zomer.

1 like

van de Zara, zo schattig :heart_eyes:

18 likes

Tuinbroekje house of Jamie (50 procent korting)

21 likes

3 keer!

7 likes

Via vinted een bundel mini rodini gekocht. Vijf items voor 15 euro. Aardig trots op :joy:. Alles is ook zooo cute. Helaas kan ik geen foto’s delen omdat ik dan het geslacht verraad. Dus jullie moeten je gewoon even vijf ultraschattige minikleertjes voorstellen.

12 likes

Looove zulke goede deals!! Ik kick daar echt op :grimacing:

1 like

Ik kwam ergens niet uit met werk en toen zat ik opeens op de h&m app :woman_shrugging:

7 likes