Jaaaa same! Zelfde gevoel als wanneer iemand zegt dat ik iets leuks aan heb en ik vol trots vermeld dat het 1,50 was bij de kringloop .
Haha ik ook!
20 euro? Nee sorry dat is voor amateurs.
‘Voor €2 gekocht op de rommelmarkt, gedragen en daarna voor €8 verkocht op Vinted’
Haha zo iets had ik laatst ook, en zo heb ik een Kdv reserve kleertjes setje gemaakt
En nog een paar hydrofiele doeken, voedingskussen, voedingsflessenset, kapstokken voor in de kast en een hoes voor het aankleedkussen. Ben maar eens begonnen met verzamelen.
Deze is zo leuk! ik hou van tuinbroeken. Vind dat zo schattig staan. Helaas (of niet) niet in de maat van N. Maarrrr ik kon mijzelf natuurlijk niet beheersen.
Die trui heb ik gekocht voor op die legging met panters van m’n vorige post. En die legging… geen idee die vloog zo ineens mn mandje in.
Bibs spenen zijn maat 2. 3 keer normaal en 2 keer glow in the dark. Maar ben er inmiddels achter dat ze maat 2 niet accepteert en alleen maar uitspuugt .
Gekregen, geen aankoop. Mijn moeder verveelt zich deze corona-avonden
De oogjes en staart zijn favoriet bij mijn dochter
Omg dit is fantastisch! Neemt je moeder bestellingen aan?
Haha, mijn broer heeft eerst een paard besteld. Zal eens kijken of ze er daarna nog zin in heeft
Ik heb een aantal dingen in maatje 68 in het verkooptopic geplaatst! Of jullie hebben het allemaal al gezien en het is gewoon niet jullie smaak haha in dat geval heb ik niks gezegd
Zo leuk! Mijn schoonmoeder haakt ook knuffels voor ons. We hebben nu een rendier en een muis.
K vindt het machtig interessant als z’n vader en/of opa aan het klussen zijn. En hij is ze dan ook altijd aan het ‘helpen’. Dus nu heeft hij zijn eigen setje! Wilde eerst een heel verantwoorde houten (dure) zet kopen, maar dit vindt ‘ie waarschijnlijk 10x leuker. Boormachine is op batterijen dus is dan net echt.
Exact deze had ik als kind ook Vond het zo cool dat ik dan mee mocht helpen
Haha oh neeeeee. Goeie tip wel, dan leg ik hem inderdaad niet tussen zijn dagelijkse speelgoed, maar houden we de set apart voor als er geklust wordt (is hier toch vrij regelmatig in huis).
@Oprah haha is goed!
Oh dat broekje! Zo leuk!
Ik krijg ook een jongetje en kreeg idd op een geel truitje al commentaar. Volgens mij is voor sommigen alleen blauw en groen toegestaan voor jongens.
Wat fijn dat ze alles nog hebben! Mn moeder heeft hun hele zolder uitgepluisd op zoek naar Duplo. ze heeft alle Barbies (inclusief kale en zonder hoofd) wel bewaard maar de Duplo is verdwenen . Mocht iemand van z’n Duplo af willen let me know!
Duplo dus