Ik heb een aantal dingen in maatje 68 in het verkooptopic geplaatst! Of jullie hebben het allemaal al gezien en het is gewoon niet jullie smaak haha
in dat geval heb ik niks gezegd
Zo leuk! Mijn schoonmoeder haakt ook knuffels voor ons. We hebben nu een rendier en een muis. 
K vindt het machtig interessant als z’n vader en/of opa aan het klussen zijn. En hij is ze dan ook altijd aan het ‘helpen’. Dus nu heeft hij zijn eigen setje! Wilde eerst een heel verantwoorde houten (dure) zet kopen, maar dit vindt ‘ie waarschijnlijk 10x leuker. Boormachine is op batterijen dus is dan net echt.
Exact deze had ik als kind ook
Vond het zo cool dat ik dan mee mocht helpen
Haha oh neeeeee. Goeie tip wel, dan leg ik hem inderdaad niet tussen zijn dagelijkse speelgoed, maar houden we de set apart voor als er geklust wordt (is hier toch vrij regelmatig in huis).
@Oprah haha is goed!
Oh dat broekje! Zo leuk!
Ik krijg ook een jongetje en kreeg idd op een geel truitje al commentaar. Volgens mij is voor sommigen alleen blauw en groen toegestaan voor jongens.
Wat fijn dat ze alles nog hebben! Mn moeder heeft hun hele zolder uitgepluisd op zoek naar Duplo. ze heeft alle Barbies (inclusief kale en zonder hoofd) wel bewaard maar de Duplo is verdwenen 
. Mocht iemand van z’n Duplo af willen let me know!
Duplo dus 

Deze zag ik pas bij een ander kindje, ik vond het erg leuk (is magnetisch, en alle gezichtjes maken een ander geluidje) en m’n dochter vond het in eerste instantie vooral heel leuk om het in haar mond te stoppen
Zoals alles haha. Heb het nu ook voor haar verjaardag gevraagd.
Ik vind het inderdaad ook moeilijk. We kopen zelf zo’n hindernisbaan met allerlei blokken om op te klimmen.
Oh en @printemps, ik heb ook nog mijn oog op de Hape Magic touch piano, tip van @Suikerklontje als ik me niet vergis.
Over ouders die op zolder nog speelgoed hebben liggen van vroeger… iemand zijn ouders dit nog liggen? Zoek al maanden op mp en kom het maar niet tegen en mijn ouders hebben het niet meer. Ik heb er zulke leuke herinneringen aan en wil het graag voor mijn zoontje.
Goeie! Ik was al op Vinted aan het koekeloeren maar marktplaats is natuurlijk ook een optie
Jongensspeelgoed!!!
Heeft iemand afgelopen week toevallig een bestelling bij Next proberen te plaatsen? Ik kan de bestelling incl. betaling voltooien, maar dan krijg ik een mail dat er een technical issue is en wordt het geld weer teruggestoord. Ik heb het vorig weekend en vandaag geprobeerd, maar beide keren krijg ik dezelfde melding. Heeft iemand anders hier ook last van?
DAT TUINBROEKJE
. Ik zoek echt al superlang zoiets voor N en bij de zara hadden ze zoiets maar steeds uitverkocht. Lucky you
! Ik ben jaloers hahaha.
N is overigens wel een meisje maar ik vind dat dit totaal niet perse meisjesachtig is. En wanneer is iets meisjesachtig? Ik krijg vaak de opmerking dat ik mijn dochter “te saai” kleed of “maar het is toch een meisje?!” omdat ik niet van opdrukjes, glitters of roze hou.