Voor de baby: (alles van Noppies)
Voor de kleuter:
Voor de bijna 7-jarige:
Ja dit wilde ik ook net zeggen! Ik heb ook 2 leggings van Lindex liggen met hetzelfde systeem. Superhandig, want die van mij groeit ook in rap tempo overal uit met die lange ledematen van 'm 
Hij moest een nieuwe trui hebben, en kon die mooie voorjaarskleurtjes niet laten liggen!
Dat shirt! Zo lief. Is dat Lindex?
Nee Zara! (Net als de rest)
Die kipkep woller doet echt wonderen. 
Oh wat super lief! Ik denk alleen niet dat dat gaat lukken, mijn dochtertje zit in maat 74/80
. Maar ik ga zeker even kijken online!
Iedereen bedankt voor de tips, ik ga vanavond even op onderzoek uit. Lastige is ook nog dat ik echt hou van dat zara stijltje
.
Dat teddyvest/jasje is echt zooo leuk!
ik heb er ook over getwijfeld, maar hij is echt heel leuk!
Niemand heeft het aangeraden, maar ik heb besteld bij de mango
. Ik heb gehoord dat het vrijwel vergelijkbaar is met zara dus het is echt een gok maar ik kon gewoon nèrgens echt iets leuks vinden of meteen heel duur.
Dan nog een pyjama van la redoute
En nog de stapelbekertjes van mushie!

Oooh leuk! Passen ook in E d’r kamertje
! Tnx!
Ja en ze hebben meer leuke!! Soms moet je het net zien ergens hè.
Behoefte aan unisex (jongens) bovenkleding? Andere zet ik het even hier te koop. Zoontje is vannacht 300000cm gegroeid.
Zara
Prenatal
Hm
Welke maat?
@Konijntje @Sambal @Vlek ohja 98. Zal ik het hier zetten of verkooptopic? Ik heb wel een Vinted account maar snap er niet zoveel van dus staat nog niks op
alle items er los op? Of beter pakketjes maken? Wat doet het daar beter.
Oh wat doe je me aan. Ik vind alles leuk in maat 98🤣
Hahaha ja ik ook. En vorige week paste die het nog. Hij lijkt vannacht opeens 20cm gegroeid te zijn. Hoe dan.