Ja en ze hebben meer leuke!! Soms moet je het net zien ergens hè.
Behoefte aan unisex (jongens) bovenkleding? Andere zet ik het even hier te koop. Zoontje is vannacht 300000cm gegroeid.
Zara
Prenatal
Hm
Welke maat?
@Konijntje @Sambal @Vlek ohja 98. Zal ik het hier zetten of verkooptopic? Ik heb wel een Vinted account maar snap er niet zoveel van dus staat nog niks op alle items er los op? Of beter pakketjes maken? Wat doet het daar beter.
Oh wat doe je me aan. Ik vind alles leuk in maat 98🤣
Hahaha ja ik ook. En vorige week paste die het nog. Hij lijkt vannacht opeens 20cm gegroeid te zijn. Hoe dan.
Oeh ik zou wel interesse hebben in het diagonaal gestreepte jasje, bruin gestreepte shirt van prénatal, en zwartwit gestreepte shirt van sweet petit, als de andere dames deze niet willen.
Ik zet altijd los dingen op mijn vinted pagina! Pakketjes is denk ik moeilijk omdat er dan dingen in zitten die de koper eventueel niet zouden willen. Dan verkoop je ook minder snel. Je kan wel “package deal” aanvinken dat ze zoveel procent korting krijgen bij aankoop van meerdere artikelen.
Haha prima, ik sluit graag aan in de reserve rij
Ah leuk! Ik denk dat de trommels hier achteraf een betere keuze waren geweest omdat ze de piano alleen maar omgooit . Maar wie weet komt het nog! Mn man is er ook erg zoet mee aan het spelen haha
Ik heb ook de piano gekocht en denk nu ‘had ik niet de trommels moeten kopen?’. En inderdaad m’n man vindt de piano ook erg leuk🤣
Ik sluit graag aan op de reservelijst voor deze 3 truitjes
Edit: oh, hahaha ik zie net dat je het ook in het verkooptopic had geplaatst en alles al een @Maison verkocht is en dat er anders nog 2 gegadigden voor mij zijn.
Ik werk in de kinderopvang en de kids zijn echt gek op dit boek! Kan dit boek ook aanraden als voorleesboek:
Verschillende voertuigen moeten stoppen voor de bus en ze schreeuwen allemaal precies op het goede moment stop.
Edit: zie nu pas dat ik random reageer op een bericht van 2 dagen geleden oeps
Waar heb je deze vandaan? Ziet er super leuk uit!
Dankjewel! Ziet er super leuk uit, ik ga er ook maar even naar zoeken.
Iemand ook nog tips voor een basic zwarte sweater voor baby’s? . Ik heb die van de zara dus besteld vorige keer maar ben echt afgeknapt op de zara. Ik weet niet wie daar werkt en bedenkt om een hals zonder stretch èn zonder knoopjes te maken maar erg handig is het niet. En m’n dochter heeft niet eens een groot hoofd.
EDIT:
Wie bedenkt dat hier een babyhoofd doorheen kan? Is een maat 80, maar aan het hoofd te zijn lijkt wel 56😂
EDIT2: of als iemand er eentje verkoopt in maat 80 hoor ik het ook graag