Ahh zo lief, dankjewel !
En volgens mij heeft deze knoopjes aan de voorkant (verborgen bij de naad) wat dus echt ultiem handig is bij baby’s! En hij is supercute natuurlijk.
Jaaa deze is echt zo schattig Had hem ook en het is echt een fijn pakje. Door de overslag vond ik hem ook fijn voor naar het consultatiebureau. De broek valt wel hoog.
Oke ik ga nu zoeken naar nieuwe dingen in maat 68 hoor
Wat goed gezien! Dat had ik zelf nog niet eens door.
@MyMoon bedankt voor de tip over het consultatiebureau, die ga ik onthouden. Veel plezier met nieuwe kleertjes uitzoeken
Op aanraden van het forum! Ben benieuwd wat O er morgen van vindt (zal vast direct in z’n mondje worden gestopt)
Ik heb ook zo’n mat, hondenharen gaan er makkelijk af.
En makkelijk neerleggen en opbergen.
Ik heb ook van die schuimpuzzelstukken, maar toch elke keer gedoe met neerleggen en ze haalde de steeds uit elkaar.
Bij het matje valt er niks uit elkaar te halen.
Het opgroeiboek ken ik niet, maar andere producten van Maan Amsterdam vind ik wel mooi en ook uitgebreider qua fotomogelijkheid dan van sommige andere uitgeverijen.
Waar heb je ze gekocht? Denk dat die hier ook wel zouden bevallen.
En vasthouden voor het leven haha. Hier ook een hit bij beiden kindjes dus @Glitterpen . Al vanaf heel jong
Deze komen van de prenatal volgens mij!
@Ovenschaal ik denk ook dat hij het heel leuk gaat vinden, hij is ook helemaal fan van zijn grote gekleurde speelgoedsleutels (en van Freddy om tegen aan te trappen in de babygym )
Bedankt! We missen duidelijk nog Fred.en deze dingen in ons leven
En als baby boos wordt omdat Freddie te hoog hangt om in zijn mond te stoppen kun je de loopy links aan Freddie hangen en kan hij er wel bij. Beste combinatie dus. Inderdaad een van de eerste dingen waar hij mee speelde, want ik kon de links in z’n handje stoppen en door de monkey grip hield hij ze best een tijdje vast. En daarna gingen ze in z’n mond etc.
Freddie hebben ze nu weer bij Kruidvat voor 8,99 (tenminste vorige week)
En idd @Nefertiti perfecte combi. Hier hangt freddie ook standaard aan loopylinks, anders ligt hij steeds op de grond door haar enthousiasme haha. En die loopylinks zijn ook heerlijk om op te kauwen als je behoefte hebt aan druk op he tandvlees.
Loopylinks, freddie en de oball is all you need de eerste maanden. En nog een doekje. Ze begint nu ze om kan rollen interesse in andere dingen te tonen, maar hiervoor echt niet.
M. (16 maanden) speelt nog steeds wel eens met de loopy links. En als ze iets in haar mond stopt wat niet mag, geef ik altijd een loopy link als alternatief.
Hier waren ze vandaag zelfs in de draagzak een hit! Toen ze moe werd ging ze er dus op sabbelen, om vervolgens in slaap te vallen haha. Gek kind, speen wil ze niet maar ze valt regelmatig al sabbelend op zo’n ding in slaap in de wandelwagen
Haha handig dat je zo overal aan kunt hangen mooie draagzak ook!