Show je kinderaankopen #3

Die ijscokar is super leuk! Bij mijn 2-jarige echt favoriet speelgoed, we krijgen iedere dag verschillende ijsjes. Het educatieve aspect is nog wel erg ingewikkeld voor die leeftijd vind ik, maar mijn kind is ook nog niet goed met kleuren dus misschien scheelt dat.

2 likes

Net de camera gekocht als Sinterklaas cadeau. Bedankt voor de tip! Ik had m een paar maanden geleden al gezien maar toen was ie nog €100

2 likes

6 likes

Mijn vriend heeft hem nog niet besteld dus we gaan zo wel even bestellen denk ik haha

Mijn vriend kon deze toettoet auto’s ellende voor 25 euro overkopen van zijn kapster. RIP mijn woonkamer.

25 likes

Hier ook zo’n prachtige Toet Toet garage. M’n kind vind ‘m geweldig!
Ik heb ‘m zo achter de bank in z’n speelhoek geparkeerd dat ik ‘m niet zie als ik op de bank zit, haha.

4 likes

Ohh wel serieus goede koop! Hier wordt er na 2 jaar nog steeds mee gespeeld!

Kind rent dolgelukkig door het huis. Dat maakt het wel weer goed! Hij heeft nog niet door waar de geluidsschakelaar zit en dat ga ik hem mooi niet vertellen :grimacing:

9 likes

Schoencadeautjes. Een paar dingen die op het lijstje staan (maar dan niet een groot play doh ding maar een kleintje en een spiderman knuffel ipv pop bijv.). Ambulance voor de jongste maar staat ook op t lijstje van de oudste.


7 likes




Muts is een cadeautje



Alledrie Zara

25 likes

Via Etsy, aangezien ze mega druk is met dr handen tijdens het voeden. Heeft ze iets om vast te houden.


Via een small business op Instagram 2 boxpakjes met de printjes 45 en 49

12 likes

Mijn man en ik gaan volgende week een nachtje weg. Mijn babu gaat voor de 1e keer uit logeren, ze is dan 5 maanden. En nu gaan opa en oma met haar naar de intocht van Sinterklaas. Dan moet ze wel in stijl natuurlijk.

Echt erg, met mij wilden mn ouders nooit naar de intocht, mja voor hun kleinkind doen ze alles.

11 likes

Waar heb je die gekocht? Sinterklaas komt
Bij mij op mn werk dus daar ga ik ook heen met E.!

1 like

Deze heb ik destijds bij de Hema gekocht!

3 likes

Zoals @Sproetjes zegt bij de hema, 1.75

1 like

Ik zag er gisteren ook verschillende liggen bij Kruidvat!

2 likes

Dit leuke ding van de Zeeman voor wel €6.

En deze kon ik ook niet laten liggen.

19 likes

Waar is dat teckel pakje van? Kan het merk op het kaartje niet lezen…

1 like

Oeh is dat speculaasbakding ook van Zeeman?

Ik had ook dat giletje gekocht gisteren, ze wilde hem meteen aan

23 likes

Volgens mij zag ik deze voorbij komen bij Minimarkt. Merk is idd Rylee & Cru @Tostibrood

3 likes