Show je kinderaankopen #3

Continuing the discussion from Show je kinderaankopen #2 (Deel 1) - #5353 door Ovenschaal.

Previous discussions:

1 like

@Superkonijn ik wilde nog op je reageren in het vorige topic haha. Dus nu even via hier. Hij is echt fantastisch, we hadden vandaag bezoek van een kindje van 3 en zelfs die greep er direct naar. Hij vroeg zich ook hardop af hoe het kon dat we zulk leuk speelgoed hadden. Deze is trouwens ook super leuk:

afbeelding

7 likes

Sorry er helemaal vergeten bij te zetten, maar deze is van Lilliputiens. Die hebben ook echt zulke leuke dingen.

3 likes

@Ovenschaal en @Wonderland de klusbank is van Little Dutch!

1 like

@XJ-9 K. is net jarig geweest maar uhm ik wil deze boor gewoon voor mezelf. Hoe leuk met de verschillende bitjes ook! Waar is deze van?

2 likes
2 likes

Supertof ding! Die ga ik opslaan op het verlanglijstje van de dames!

1 like

Van Next.
Vooral luiheid van mijn kant want omdat de schoen zoveel kleuren heeft past 'ie bij lekker veel outfits. :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Dit is echt geweldig!

Ik heb alleen net kraamcadeautjes gekocht :disappointed: nou ja, misschien de kindjes extra verwennen en dit erbij kopen haha.

Heb o.a. een boekje van jellycat die iemand in het vorige topic had gepost, vond hem te leuk! Ook nog een mushie slab met een printje waarvan ik weet dat de moeder het geweldig vindt, en een mooie Grimm’s rammelaar (ze zijn een beetje Grimm’s fan).

Edit: oh dat was jij dus die dat boekje had gepost @Jip :joy: heb je nog meer leuke tips? Ik wil alles wat jij post haha

2 likes

Deze set van H&M vond ik te schattig! Heeft ook 2 rijen met drukknoopjes.

17 likes

Had alleen maar echte zomerkleertjes maar met deze temperaturen kan ze dat nog niet aan😭 dus maar even wat besteld bij prenatal. Oja en een slaapzak voor bij de kinderopvang.

17 likes

Super leuk!!!

2 likes

Dit ding is echt een groot succes.
Thanks voor de tip @Superkonijn hahaha :crazy_face:

En nog 2 jurkjes

Super leuk vind ik die gouden details.

17 likes

Kan niet wachten tot het voedingskussen arriveert want lig inmiddels met 3 losse kussentjes in bed :yum:

5 likes

Met spaghettibandjes!

Edit :

5 likes

Even bij CarlijnQ een paar dingen in de sale gehaald. Twee longsleeves voor het najaar en een badpakje die ik echt heeeeel leuk vind voor volgend jaar (want ik krijg nu continu badpakjes als kraamcadeau dus A heeft serieus al 4 badpakken en 2 zwembroekjes in haar huidige maat…)




12 likes

Waar is dat bovenste speelgoedding van?:relaxed:

1 like

2 likes

Dankjewel!

1 like

De batmanpyjama’s moesten er per se bij van mijn vriend.

3 likes