O ja dan snap ik het helemaal! Ik ben best klein maar ik ga best wel vaak wandelen en dan boodschappen doen maar dan moet ik het er echt tussen proppen. Dus spijt gehad dat ik die adapters niet eerder zag.
Trui gemaakt door @Sartrix
En dit geweldige speelhuisje en hamsters van Albert Heijn. Ze hadden ook nog een mandje met boodschappen maar dat was allemaal karton dus die heb ik laten liggen.
Kind van 3,5 en bijna 1 hier en dit is de eerste keer dat ik hier over hoor hahah. Ik vind het zo’n fijne wagen, maar zei altijd dat ik die lage bak het enige minpunt vond. Maar daar is dus gewoon wat voor! Nu te laat voor ons, maar handig dat het bestaat zeg.
OMG die tent ![]()
Ik vond die tent ook zoooo leuk! Maar m’n kind is nog niet eens geboren dus vond het een beetje overdreven om dit te kopen haha. Zag dat je van de Kruidvat ook een mandje hebt, misschien heb je daarvan dus ook wel een tent?
Haha same, had ik dit maar eerder geweten
Bij Kruidvat hebben ze volgens mij geen tentje, maar in dat mandje zitten wel 4 plastic boodschapjes (handzeep, shampoo, douchegel en afwasmiddel) naast een aantal kartonnen doosjes @Chesirecat
Kunnen die adapters ook op de Fox 3?
Ah thnx kon het niet vinden maar dan had ik niet goed gekeken
Online staat specifiek voor de fox 5
Goki en Tiny Magic allebei met 40% korting. Voor beide is mijn kind nog te klein maar ach. Hij wordt vanzelf groter
Die bovenste heb ik net afgelopen zaterdag gekocht ![]()
![]()
En ik die met mouwen (twee twopacks), die zijn nu ook in de aanbieding. ![]()