Omdat het korte-mouwen-weer voor de deur staat 2 mouwloze wol-zijde rompers van Joha. Ik had er hier vorig jaar 1 van en vond deze zoveel mooier blijven dan die van Dilling.
(Bij Zalando gekocht, was verder geen goeie deal ofzo helaas).
En ook deze 2 heerlijke mousseline slaapzakken voor hartje zomer
8 likes
Via Vinted
Zomerslaapzak van Lodger, ook via Vinted. Vond deze zo fijn vorig jaar
En de favoriete knuffel van mn zoontje weer opnieuw
8 likes
Hoe valt de kleding van Next (shirtjes en leggings)?
Ik vind goed op maat
5 likes
Thnx!
4 likes
Inclusief alle toebehoren zoals voetenzak. Wel even een nier voor moeten verkopen maar hopelijk heel lang plezier van
19 likes
Ongevraagde tip. Maar ik zou misschien wel de adapters erbij kopen om de bak wat hoger te zetten. Je komt best wel lastig bij de mand
1 like
Ga je veel plezier van hebben
Ik ben elke dag blij met onze Bugaboo (Lynx). Heb zelf trouwens nooit problemen gehad met de hoogte (laagte? ) van de bak. Dus dat is denk ik iets wat je persoonlijk moet ervaren.
Een Dookie erbij is ook heel fijn. En de bekerhouder vind ik ook echt een aanwinst sinds ze zelf drinkt. Ik heb de snack tray maar dan zonder de snack tray (haha) en dus alleen het bekerhouderdeel op de wagen.
5 likes
Ja hebben we gedaan! In de winkel hebben we het met en zonder getest. Maar we zijn beide lang en het kindje voelde heel ver weg zonder hoogte adapters haha!
2 likes
O ja dan snap ik het helemaal! Ik ben best klein maar ik ga best wel vaak wandelen en dan boodschappen doen maar dan moet ik het er echt tussen proppen. Dus spijt gehad dat ik die adapters niet eerder zag.
1 like
Trui gemaakt door @Sartrix
En dit geweldige speelhuisje en hamsters van Albert Heijn. Ze hadden ook nog een mandje met boodschappen maar dat was allemaal karton dus die heb ik laten liggen.
19 likes
Kind van 3,5 en bijna 1 hier en dit is de eerste keer dat ik hier over hoor hahah. Ik vind het zo’n fijne wagen, maar zei altijd dat ik die lage bak het enige minpunt vond. Maar daar is dus gewoon wat voor! Nu te laat voor ons, maar handig dat het bestaat zeg.
3 likes
OMG die tent
3 likes
Ik vond die tent ook zoooo leuk! Maar m’n kind is nog niet eens geboren dus vond het een beetje overdreven om dit te kopen haha. Zag dat je van de Kruidvat ook een mandje hebt, misschien heb je daarvan dus ook wel een tent?
4 likes
Haha same, had ik dit maar eerder geweten
Bij Kruidvat hebben ze volgens mij geen tentje, maar in dat mandje zitten wel 4 plastic boodschapjes (handzeep, shampoo, douchegel en afwasmiddel) naast een aantal kartonnen doosjes @Chesirecat
5 likes