Show je kinderaankopen #4

De discussie wordt voortgezet vanaf Show je kinderaankopen #3 - #5912 door weetikveel.

Eerdere discussies:

1 like


Voor ons

En een cadeautje

Beide van Hema

11 likes

Werkbankje voor Sinterklaas;

411EZJmpwXS.AC_SY580

En deze vond ik in de kringloop voor 1 euro ipv nieuw 8 euro :+1:t2:

41Vgmaw8buL.AC_SY580

12 likes

Een nieuwe winterjas via Vinted, prima voor buitenspelen dacht ik zo

5 likes

Die eerste is hier echt zo’n groot succes! Speelt mijn kind al een jaar mee

2 likes

Ohh leuk! Goed om te horen :grin: ben benieuwd wat m’n zoontje (als we 'm geven is ie 11 maand) ermee gaat doen, want nu is t vooral nog steeds alles in z’n mond doen :joy:

1 like


Een bilibo (tweedehands) :smiley:
Op het zomerfeest van de opvang ermee gespeeld en leek me wel een leuk ding om ook thuis te hebben.

3 likes

De bovenste 2

9 likes

Zou hem zo graag in mijn maat willen

13 likes

Ik kon niet kiezen, dus allebei genomen. Vandaag al gebruikt en het tilt zo fijn!

2 likes

Kun je er echt lang mee lopen? Het ziet er wel makkelijk uit, maar het lijkt ook weer niet echt ergonomisch.

3 likes

Ik krijg er heel erge rugpijn van

Geen aanrader dus :sweat_smile: Wel jammer, want 9+ kg rondsjouwen is toch wat minder chill dan die 4 kg waar het mee begon.

2 likes

Ja kan ook aan mij liggen maar had m toevallig twee dagen geleden nog eens gepakt om een rondje met de hond te lopen en ik kreeg echt pijn aan mijn rug.

Hmm misschien toch eens kijken of ik iemand ken waarvan ik er een kan lenen om te proberen.

4 likes

De honden versie

20 likes

Vandaag dit gekocht. Vond het zo leuk in de winkel

Doen jullie hier nog een rompertje onder? Of alleen maillot en daar bovenop dit rompertje? Dit is echt allemaal nieuw voor mij.

7 likes

Ik zou er sowieso een romper onder doen. Afhankelijk van de temperatuur lange/korte mouwen. Wel heel cute!

2 likes

Een ielm pak voor m’n Disney meisje.

En dit allemaal via marktplaats/vinted voor de feestdagen:


afbeelding

13 likes

2 voor 10€ bij Kruidvat.
Had al een 360 beker, maar dat is nog te moeilijk.
Nu kan ze tenmisbte lekker meedrinken als ik wat drink zonder dat ik haar onder giet :sweat_smile:

7 likes