Even snel handwasje deed ik altijd
Gewoon net zoals hoe je dat doet met andere kledingstukken die in een speciale was moeten…
Niet te snel wassen en tussendoor uithangen. Maar op een gegeven moment is het natuurlijk vies. Voor wol is het beter om in een niet te volle wasmachine te zitten dus maak je geen zorgen dat niet de hele was vol zit. Ik doe er ook kleding van mezelf bij die niet heel vies is en snel droogt (omdat een wolwas natter blijft is een spijkerbroek niet zon goed idee, dat droogt dan heel langzaam en iets grofs als een spijkerbroek kan ook je wol beschadigen)
Met de hand. Gewion even ‘swooshen’ en extra wrijven waar je denkt dat het vies js. Goed knijpen (niet wringen) ophangen en ze zijn binnen een dag droog.
Ikea x Stokke hack:
En even voorbereiden op kouder weer:
Vast een cadeautje voor kerst (niet dat ze enig idee heeft haha)
Heb de miniboekjes gekocht, m’n dochter is gek op nog even achter mijn oortjes kriebelen dus hopelijk is de rest ook een hit.
Wij hebben zulke boekjes van dikkie dik en die zijn perfect voor in de auto of om zelf ‘te lezen’.
Leuk! Waar heb je die gekocht?
Oeh ben erg benieuwd waar!!
Welke bak is dat van Ikea? En zit er een soort extra greep om ofzo?
Waar komt dat tussenstukje vandaan van je ikea hack???
@de_kluizenaar gewoon op bol
https://www.bol.com/nl/p/nog-even-klein-konijn-12-uitdeelboekjes/9300000178306998?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Zijn 16 euro voor 12 boekjes.
@JustinBieber
Is dit tussenstukje:
https://www.etsy.com/nl/listing/1547050360/ikea-adapterset-voor-stokke-tripp-trapp?gpla=1&gao=1&&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=shopping_nl_du_nl_-home_and_living&utm_custom1=k_Cj0KCQiA_9u5BhCUARIsABbMSPtGvxc5ksfrXwRxWNeRAnfsLjYoHnbZJzr1dj3cauKtc3At0I0XoPAaArAiEALw_wcB_k&utm_content=go_21382340534_165053837981_715459436765_pla-303628061699_m__1547050360nlnl_432422647&utm_custom2=21382340534&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA_9u5BhCUARIsABbMSPtGvxc5ksfrXwRxWNeRAnfsLjYoHnbZJzr1dj3cauKtc3At0I0XoPAaArAiEALw_wcB
Edit: hij wil er geen goede link van maken. Maar als zoekt op Trofast stokke kom je ze wel tegen op Etsy.
En de Trofast bak van Ikea. Echt heel chill voor losse boekjes en slabjes enzo. Heb ook nog 2 haakjes voor aan de achterkant van de stoel erbij gekocht.
Eet jouw kind al zelfstandig?
Bij ons gooide of knoeide hij regelmatig met eten en dat kwam dan in die bak ![]()
Ideaal, ik heb het ook besteld!
Haha oh nee, ze begint daar nu een beetje mee, maar heb de bak onder de onderste plank hangen dus steekt niet heel erg uit. Hopelijk helpt dat ![]()
Nog ergens met korting gescoord haha?