Show je kinderaankopen

Voor m’n eigen kinderen sta ik dan natuurlijk een uur eerder op als die straks naar school ga. No problem. Wat denk jij, ik snijd dan ook het fruit in pedagogisch verantwoorde lettereeeksen. Die dan samen “mama houdt van jou!” Vormen.

Scheelt dat onze cliënten veelal verstandelijk beperkt zijn, en erg in vaste patronen leven. Een boterham moet 1 type brood zijn, met 1 type beleg en op 1 manier gesneden. Dat maakt mijn werk zo makkelijk :tipping_hand_woman:t3:!

4 likes

Vraagje maar puur interesse hoor, voel je niet verplicht erop te antwoorden. Maar je zegt vaak ‘onze cliënten’. Betekent dat dat je man en jij hetzelfde beroep hebben? Omdat je cliënten ook vaak bij jullie thuis zijn (toch?)? Hoe zit dit haha, maakt me altijd heel nieuwsgierig.

Geen mama maar nog een kleuter juf hier.
Ik las ergens hierboven al dat de rugzakjes van Skiphop worden aangeraden, die zijn inderdaad echt fijn! Iets kleiner zijn de rugzakken van Trixie https://www.dekleinevogelaar.nl/a-50256487/dieren-rugzakken/rugzak-egel/#description
Verschillende diertjes, kunnen ze makkelijk zelf open- en dichtdoen, ik ben fan!

De diertjes van Tupperware zijn goede flessen, gaan makkelijk open en dicht maar als ze omvallen is wel direct heel de fles leeg. Daarom raad ik instappers meestal de flessen van Contigo aan. Die lekken niet, ook niet als ze ondersteboven in een boekentasje zitten, heel handig!

3 likes

Hihi ik heb je een Pb gestuurd :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Oooh copy paste naar mij please!!

1 like

ik heb vorige week een website ontdekt waar ik echt heel blij mee ben: Booztlet, een Noorse outlet met enorme kortingen op merkkleding. Ik heb dit besteld.

1 like

Ja, die Camelbak is idd ook fijn!
L en I hebben er ook zo een maar kauwen iedere keer dat rietje kapot en dan gaat ie lekken (en vervangen kan idd maar werd hier thuis nogal een duur grapje dus nu staat ie even achterin de kast tot ze er weer normaal mee kunnen doen)

Lief he! Jammer dat de tulband er niet meer was, zie ze wel vaker bij de H&M dus misschien bij een volgende bestelling? :smirk:

1 like

12 likes

Leuk! Hoe valt die lila trui?
Ik heb die ook in mijn mandje maar mijn zoontje is heel smal, hij lijkt op de website heel wijd. Beetje oversized vind ik wel leuk.

Hij moet hem nog passen, maar ziet er inderdaad erg oversized uit.

1 like

Haha ik vraag me dus af of kindjes tegenwoordig echt alleen fruit en brood krijgen naar school? Als je kijkt naar het buitenland krijgen kindjes toch vaak een warme maaltijd tussen de middag. Vind dat zelf ook veel fijner en meer vullend.

Deze is het geworden.

30 likes

Bij ons mogen de ouders kiezen of je boterhammetjes mee geeft of de kindjes een warme maaltijd krijgen op school (BE). Is hier denk ik in alle scholen zo. Ik vind het wel makkelijk dan moet ik 's avonds geen warme maaltijd meer voorzien.
Maar bv. op de creche krijgen de meeste kindjes ook 's middags warme maaltijd. Dat is geloof ik niet zo in NL?

Echt issues dit seizoen om te shoppen voor T… maar tot nu toe heb ik dit wel besteld bij de hennessss :sweat_smile::see_no_evil:

Bij Zara vind ik maar 2 dingen leuk (in zijn maat), bijna alles is over sized en dat staat m gewoon niet zo… Dus wacht even tot de baby geboren is voor ik daar bestel. Want dan kan ik daar ook wat voor bestellen haha. Lindex ook, eerst effe baby afwachten :crazy_face:

4 likes

@Oprah ik dacht laat ik me dan maar even compleet influencen door je, heb je aleen spondeal geregeld? :kissing_heart:

(overgooier van HEMA, rest zeeman). Echt te leuk bij elkaar, nog ietsjes te groot maar met hoeveel eten ze momenteel weg werkt zal het vast snel passen :joy:

12 likes

Zoontje gaat nu nog naar de KDV/crèche en zij krijgen tussen de middag altijd warm eten. Van nasi tot pasta tot soep of hutspot (dat laatste eet hij niet haha). Zou mooi zijn als het op school ook zo was, maar helaas.

2 likes

Love oversized truien bij baby boys :heart: Mijn vriend heeft onze één maand oude baby vandaag een gebreide trui in maat 68 aangetrokken, ik smelt :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ja is toch gek?? Waarom kan het daar wel en op basisscholen niet? Al zou het gewoon soep zijn, voor bij de broodjes die je zelf meeneemt

Wauw!

1 like