Mijn kind kan niet eens lopen maarja:
En voor mijzelf
Dan is nu bepaald dat we niet gaan wandelen
Het is een kinderfiets. Weet niet hoe licht je 'm wil hebben maar moet natuurlijk niet omvallen ofzo en bestendig zijn tegen het een en ander.
Haha hier waren alle onderdelen van die trein in de houtenbal terecht gekomen en sommige dingen waren we gewoon kwijt. Dus die trein in z’n geheel heeft het een week overleefd
Dit is echt een fijne fiets om mee te beginnen.
Gewoon de blokjes aan elkaar vastlijmen.
Ik zag ze bij zeeman wel in hele kleine maatjes, in een lichte jeanskleur.
Maar het lijkt me wel een soort stug zitten voor baby’s?
Oeh laat maar weten als je iets hebt gevonden! Wil voor K van de zomer ook een spijkerjasje.
@Oprah @360 Deze van de h&m misschien? Vind ik zelf een mooie kleur, maar is wel lichter dan het zeeman jack.
Wij hebben ook die van de Zeeman! En is lekker stretch stof, dus niet stug. Ik heb ze ook in die kleurtinten gezien bij Prenatal en Ter Stal trouwens.
Edit: never mind is de collectie vanaf maat 74 bij prenatal, deze hebben ze dan net weer niet ook in de babycollectie. Dit is die van ter stal;
Oh ja die is leuk! Thanks!
Idd Zeeman!
Tot welke maat gaat de tuinbroek?
Hahaha zo herkenbaar. Als je het eenmaal in je hoofd hebt hè… voldoet niets aan dat plaatje wat je zelf gemaakt hebt
Ik denk 86!
Hij hing op de babymeisjesafdeling.
Helaas.
Zeeman is echt leuk he! Ik ben fan. Tuinbroekje heb ik ook gekocht en het spijkerjasje ook haha.
Kleine tip: Volg zeemanhelmond.de.bus op instagram, zij zet alle nieuwe artikelen altijd in haar stories. En maakt mooie product foto’s. Dan weet ik altijd wanneer ik weer naar de Zeeman moet rennen haha. Alhoewel ze bij ons vaak wel later in de winkel liggen.