Ja ze eet stukjes en dat geef ik dan gewoon in d’r handje bijv. Dan kan ik ook makkelijker inspringen mocht ze te veel nemen in een keer. En soms een lepeltje gepureerd, maar ze vindt er nog niet zo veel aan. Alleen geraspte appel eet ze nu redelijk, maar ook pas sinds een maand oid
Heel handig. Veel fijner als een wipstoeltje. Ik kan niet zonder. Scheelt hier word jij gewoon door gebruikt want ben Gastouder
Wij hebben een Baby Bjorn wipstoel die op een grote hocker staat als we aan tafel gaan, en nu krijgt ze ook zo haar eerste hapjes. Hebben een 2e hands trip trap, maar die moet nog worden opgeknapt en vond dat baby setje te duur. Ze is nu 5,5 maand.
Hier ook een gebruiker die er erg tevreden over is en het mooiste is, stokke verkoopt echt goed door. Had alles tweedehands gekocht. En die new born set zelf met winst verkocht.
Wipper gaan ze dan in bewegen en dan gaat die lepel heen en weer. Wipper op tafel is echt onzinnig. En die van mij waren tot 7 maanden in die new born set. Daarna in zit houding pas. Dus heb er echt lang meegedaan. Vooral ook omdat ze vaak met 6 maanden nog niet goed zelfstandig kunnen zitten.
Geen must maar wel echt heel prettig, bij de eerste hadden we de wipstoel op tafel en dat ging prima maar bij de tweede hebben we wel voor een newbornset gekozen omdat je dan echt als gezin aan tafel kunt zitten, vonden we naar onze oudste toe ook duidelijker.
Wat de anderen ook al zeggen, stokke is goed te vinden op marktplaats en verkoopt ook weer goed door.
Mijn jongste zag overigens pas met 8 mnd goed in de kinderstoel omdat ze heel klein was dus we hebben ‘m wel optimaal gebruikt.
Net de grote fout gemaakt om bij de zeeman binnen te lopen. Ze hebben zoveel leuke dingen
Heb een leuke trui en een spijkerjack voor N. Meegenomen, zo leuuuuuk.
OH en k zag ook van die uv shirts voor bij het zwembad en te cute zwempakkies.
Ik heb ze alle vier (ik breek echt m’n hoofd over waarom we er vier hebben gekocht terwijl we drie kids hebben, er zat een logica in) gekocht voor €50 of €60 euro op MP. Geschuurd en geverfd en ze zijn weer als nieuw.
Pas wel op als de stoel te oud is past het newborn zitje er niet op geloof ik !
Ik wil niet meer zonder mn stokke met newborn set. Als wij eten zit ze bij ons aan tafel en voor hapjes is het ook handig. Als wij bankhangen zit ze bij ons of in de wipper. Die laatste vind ik handig om haar in ‘op te sluiten’ als ik bv ga douchen ofzo. In de box rolt ze zich soms klem dus dat vertrouw ik niet. Alleen in de newborn op een of andere manier ook niet, het is zo hoog… de wipper op het kleed is ideaal.
Dus ik zou beide doen. Van mp valt het mee allemaal en de stokke is zo doorverkocht.
Mijn baby is 6 maanden en zit nog niet trouwens
OH MY GOD
Ik moet uit dit topic blijven.
OF STOP ALLEMAAL MET POSTEN
Altijd
Ooh de H&M heeft weer zoveel leuke nieuwe items
Er moet een slot op dit topic.
Eindelijk een buggy die in mijn auto past… Onze joolz (Geo) moet ik de bank voor plat leggen en das eigenlijk geen doen elke keer haha
Ik vroeg me hetzelfde af